اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه این هفته

منتخبان فیلم 100 به حوزه هنری همدان می‌آیند

ششمین نشست خانه فیلم کوتاه حوزه هنری استان همدان با حضور اعضای این خانه برگزار می‌شود.

منتخبان فیلم 100 به حوزه هنری همدان می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ششمین نشست خانه فیلم کوتاه این حوزه «سینما فردا» با نمایش و نقد منتخبی از آثار جشنواره فیلم 100 برگزار می‌شود.

این نشست در دو نوبت صبح و بعد از ظهر منتخبی از آثار بخش مسابقه (رقابتی) جشنواره فیلم 100 را در معرض نقد منتقدان قرار خواهد داد.

نشست‌های پیشین «سینما فردا» با اهدافی نظیر آشناسازی فعالان و جوانان با فیلم کوتاه و نحوه ساخت آن و با نمایش و نقد فیلم‌‏های کوتاه تولیدی این حوزه و فیلمسازان فعال در استان‏‌های همجوار (کردستان با نمایش گزیده آثار توفیق امانی، جلال نصیری هانیس و تیمور قادری و کاشان با نمایش آثار حمیدرضا عطارزاده، حسین اکرمی و محمدعلی افتخاری نیا)، برگزار شده ‌بود.

ششمین نشست سینما فردا خانه فیلم حوزه هنری استان همدان روز چهارشنبه 21 اسفندماه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات حوزه هنری واقع در ابتدای خیابان شریعتی و از ساعت 14:30 تا 17 در سالن شماره 2 سینما قدس همدان و با حضور اعضای خانه فیلم حوزه هنری این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89031/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول