اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انجمن سینمای جوان قم عنوان کرد

فارغ‏‌‏التحصیلی 30 فیلم‏‌‏ساز از انجمن سینمای جوان قم

معاون انجمن سینمای جوان قم گفت: 30 هنرجوی فیلم‏‌‏سازی در سومین دوره آموزشی آکادمیک از انجمن سینمای جوان فارغ‌التحصیل شدند.

فارغ‏‌‏التحصیلی 30 فیلم‏‌‏ساز از انجمن سینمای جوان قم

رضا ابوذر امروز در گفت‌و‏‌‏گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اتمام سومین دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان به شیوه آموزشی 16 درسی اظهار داشت: در این مرحله پروژه تولید فیلم‌های 3 تا 10 دقیقه‌ای در برنامه کاری این هنرجویان قرار می‌گیرد.

معاون انجمن سینمای جوان قم ادامه داد: در پایان این دوره فیلم‏‌‏سازی 30 هنرجوی فیلم‌سازی به تولید فیلم‌های پایان دوره خود خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه هنرجویان برای تولید فیلم‌های کوتاه پایان دوره باید فیلم‌نامه ارائه کنند تصریح کرد: پس از تصویب فیلم‌نامه، هنرجویان باید تولیدات خود را در مدت دو ماه تحویل دهند.

ابوذر با تاکید بر اینکه هنرجویان پس از اتمام دوره فیلم‌سازی حضور در یک جشنواره را تجربه می‌کنند اظهار کرد: هنرجویان برای نخستین بار با فیلم‌هایی که تولید کردند در جشنواره فیلم اولی‌ها که به همت انجمن سینمای جوانان در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند یافت و پس از داوری به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/78005/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول