اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع بخشش و احسان

تصویربرداری تله‌فیلم «غریبه» در مازندران آغاز شد + تصاویر

تصویر برداری تله فیلم «غریبه» با موضوع بخشش و احسان در استان مازندران به کارگردانی کامیار شاه‌نظری آغاز شد.

تصویربرداری تله‌فیلم «غریبه» در مازندران آغاز شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مراحل ضبط تله فیلم «غریبه» با حضور هنرمندان و بازیگران کشور از روزهای گذشته در استان حال انجام است.

مراحل ضبط این تله فیلم از هفته گذشته در روستای پهنه‌کلا ساری، سواحل دریای خزر، جاده‌های ساحلی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران کلید خورد.

تله فیلم «غریبه» با موضوع بخشش و وقف است که با حضور بازیگرانی همانند عنایت بخشی، رضا فیاضی، عزت‌الله رمضانی و لیلا بوشهر در مازندران در حال ضبط است.

همچنین در این تله‌فیلم از محیط آستانه پهنه‌کلا ساری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان استفاده شده است.

تهیه کننده تله فیلم «غریبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری به ضبط تله فیلم «غریبه» در استان اشاره کرد و بیان داشت: ضبط این تله فیلم در حدود 90 دقیقه پیش‌بینی شده است.

ایوب شمس  با بیان اینکه تصمیم اولیه ما برای پخش این تله فیلم از شبکه دوم سیما بود، افزود: در ادامه کار یک‌سری اتفاقاتی صورت گرفت که شاید این تله فیلم از شبکه سوم سیما بر روی آنتن برود.

شمس به زمان پخش این تله فیلم اشاره کرد و گفت: تله فیلم غریبه در اردیبهشت ماه سال جاری پخش می‌شود.

وی بیان داشت: در طول این چند روزی که در استان مازندران در حال فعالیت هستیم تنها ادراه کل اوقاف مازندران با ما برای ساخت این تله‌فیلم همکاری کرده است.

شمس با بیان اینکه در ساخت این فیلم از جمشید مشایخی دعوت شده است، افزود: به علت کهولت سن جمشید مشایخی بازیگر جایگزینی تعیین می‌کنیم.

کارگردان این تله فیلم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه تله‌فیلم «غریبه» یک فیلمنامه اولیه به نام نوری در دوردست داشت، افزود: این فیلمنامه توسط محمد صادقی نوشته شده است.

کامیار شاه‌نظری اظهار داشت: محتوای این تله فیلم در رابطه با تمدن‌سازی نوین ایران اسلامی، اجتماعی، بخشش و بزرگی است.

شاه‌نظری با اشاره به اینکه مراحل اولیه این تله‌فیلم در روستای پهنه‌کلا ساری کلید خورد، افزود: این تله فیلم در شهر ساری، سواحل دریای خزر، شهرستان بهشهر و تهران تصویربرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشش و احسان در زندگی روزمره افراد کمرنگ شده است، بیان داشت: وقف یکی از نیازهای روز جامعه به شمار می‌رود که با بخشش و احسان آمیخته شده است.

کارگردان تله‌فیلم «غریبه» تصریح کرد: در این تله فیلم به زندگی افرادی که پس از هشت سال جنگ تحمیلی و از دست دادن عزیزترین افراد زندگی‌شان بازهم حاضر به بخشش اموال خود در راه اسلام هستند، پرداخته می‌شود.

شاه‌نظری دیگر آثار خود را چشمان زیبا، گنج روان، تله فیلم واگن شماره دو، تله فیلم نوش‌دارو، شب آخر، گرداب و پنجره روبه خدا عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه زیبایی در استان مازندران وجود دارد، افزود: به فیلم‌سازان پیشنهاد می‌کنم برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های خود از محیط معنوی امامزادگان مازندران استفاده کنند.

انتهای پیام/86003/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول