اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امنیت مردمی باید با استفاده از خود مردم برقرار شود/برگزاری کنگره ملی شهیدان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری کنگره ملی شهیدان در سال 95 خبر داد و گفت: باید امنیت مردمی با استفاده از خود مردم برقرار شود.

امنیت مردمی باید با استفاده از خود مردم برقرار شود/برگزاری کنگره ملی شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در یادواره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در سالن شهدای گمنام استان کردستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، باید در کردستان امنیت مردمی برقرار شود.

وی با بیان اینکه این فراز بلند راهبرد جدی نظام است، تصریح کرد: راهبرد نظام، حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب بوده و این موضوع از بدو پیروزی انقلاب و در مراحل شکل‌گیری، دفاع مقدس و سازندگی عنصر اصلی و تعیین‌کننده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ایثار شهیدان که بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه خود را برای پایداری نظام و ارزش‌های انقلاب فدا کردند یکی از رموز پایداری و بقای انقلاب دانست.

سردار رجبی تصریح کرد: از سوی دیگر وجود سرمایه‌های علاقه‌مند به نظام در استان شامل همه مردم و به ویژه نخبه‌های این استان فرهنگی، سرمایه بی‌بدیل فرهنگی ما را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه باید امنیت مردمی با استفاده از خود مردم برقرار شود تصریح کرد: کردستان، امروز دارای بسیاری از امکانات و تسهیلاتی است که نظام برای آن فراهم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان حضور مردم را سرمایه اصلی در کردستان و در تمام شمالغرب کشور به عنوان راهبرد نظام عنوان کرد و افزود: لازم است مردم با حضور معنوی خود این برنامه را هر چه بیشتر قوت بخشند.

رجبی از برگزاری یادواره شهدای پیشمرگ مسلمان در 3 استان در سال 93 خبر داد و افزود: این همایش در استان‌های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از این برنامه‌ها اختصاصی هر استان و برخی دیگر به صورت مشترک خواهد بود گفت: در آن مراسم از تمام ظرفیت‌ها که عمدتاً ظرفیت‌های نیروی انسانی است همراه با برنامه‌های متنوع استفاده می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه باید این یادواره در حد نام استان برگزار شود، خواستار تبدیل تجربیات و خاطرات مردم از شهدای انقلاب در قالب فیلم و کتاب شد.

رجبی در پایان این یادواره را مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ملی شهیدان در سال 95 عنوان کرد و افزود: باید تلاش کرد حداقل بخش کوچکی از ایثارگری‌ها را برای مردم به ویژه جوانان بیان کرد.

انتهای پیام/79012/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول