اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی باشت مطرح شد

افتتاح ایستگاه مطالعه باشت در سال 93

رئیس انجمن کتا‌بخانه‌های باشت گفت: با تخصیص بودجه و فراهم آمدن شرایط لازم در سال 93 ایستگاه مطالعه در باشت راه‌اندازی خواهد شد.

افتتاح ایستگاه مطالعه باشت در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان باشت با هدف تشریح دستورالعمل ایستگاه مطالعه و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در سطح شهرستان باشت برگزار شد.

این جلسه با حضور حسنعلی‌زاده کارشناس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، یزدان محمدی معاون فرماندار، هوشیار رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باشت و سایر اعضای انجمن کتابخانه‌ها در محل اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرحناز هوشیار در ابتدای این جلسه ارائه‌ گزارشی از عملکرد نهاد کتابخانه‌‌های عمومی باشت داد و دستور کار جدید این جلسه که در موضوع ایستگاه مطالعه در باشت بود را قرائت کرد و گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز و آغاز سفرهای نوروزی به شهرستان باشت از دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی خواستار تعامل و همکاری با نهاد کتابخانه‌های عمومی هستیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باشت ادامه داد: در این خصوص از اداره میراث فرهنگی و گردشگری می‌خواهیم که با اختصاص غرفه‌هایی به کتاب ‌و کتابخوانی زمینه فعالیت‌های وسیع این نهاد را گسترده کند.

وی تصریح کرد: لزوم تهیه بروشورها و کتابچه‌های راهنما برای مسافران و تبلیغات لازم برای اماکن گردشگری و زیارتی در شهرستان به خوبی آشکار است و این موضوع می‌تواند علاوه بر کمک به مسافران و مسئولان نوعی تبلیغ برای کتابخانه‌ها به شمار آید.

این مسئول اذعان داشت: اداره کتابخانه‌های عمومی جهت ارائه خدمات فرهنگی به عموم مردم شهرستان باشت درصدد است که با ایجاد شرایط لازم و تخصیص بودجه ایستگاه مطالعه‌ای در باشت دایر کرده تا با ارائه خدمات به صورت رایگان زمینه جذب افراد به سوی کتابخانه‌ها را مهیا سازیم.

وی در این راستا از مسولان شهرستانی خواست ضمن حمایت از این نهاد با مشارکت خود در تسریع محقق شدن این امر کمک کنند.

انتهای‌ پیام/82017/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول