اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد منوجان تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی تنها کتابخانه عمومی شهر نودژ منوجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: بسیج همگانی ادارات شهر نودژ منوجان برای راه‌اندازی تنها کتابخانه عمومی این شهر ضروری است.

ضرورت راه‌اندازی تنها کتابخانه عمومی شهر نودژ منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما  در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش آسمینون این شهرستان اظهار داشت: مردم ما با بصیرتی که دارند، هیچ‌گاه بهانه دست دشمنان اسلام و بدخواهان نمی‌دهند و حرمت ایام فاطمیه را نگه می‌دارند.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید طوری عمل کنند که تمام امور در جامعه اسلامی رنگ و بوی اسلامی بگیرد، تصریح کرد: توجه به شئونات اسلامی در ایام فاطمیه ضروری است و باید برنامه‌ریزی صحیح نوروز فاطمی در خور شأن دخت نبی اکرم اسلام (ص) داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان افزود: اداره فرهنگ و ارشاد منوجان ویژه برنامه‌هایی برای برگزاری مراسمات عزاداری و مسابقات پیامکی ویژه این ایام در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مراسم عروسی در ایام نوروز معمولاً پیش‌بینی می‌شود باید از طریق تریبون نماز جمعه و اماکن عمومی اطلاع‌رسانی لازم برای پاسداشت ایام فاطمیه صورت گیرد.

کوه‌پیما بر لزوم بسیج همگانی ادارات شهر نودژ برای راه‌اندازی تنها کتابخانه عمومی این شهر تأکید و خاطرنشان کرد: شهرداری نودژ از محل نیم درصد عوارض نسبت به بازسازی ساختمان اهدایی که قبلا در اختیار اداره پست بوده، اقدام کند.

حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی منوجان گفت: مردم باید حرمت ایام فاطمیه را که با ایام نوروز امسال تقارن دارد نگه دارند و در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه (س) برکات زیادی دارد و اسلام راستین از نسل حضرت زهرا (س) است، عنوان کرد: ایام فاطمیه برای ما اهمیت دارد و باید آن را پاس بداریم.

پوراسلامی گفت: در ایام نوروز مردم منازل خود را تمیز می‌کنند و باید دل‌های خود را نیز خانه‌تکانی کنند و در این ایام سرکشی از محرومان و صله رحم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80006/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول