اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده‌های شهدا

درمانگاه ایثارگران در کرمان افتتاح شد + تصاویر

درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران در کرمان با حضور خانواده‌های شهدا به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه ایثارگران در کرمان افتتاح شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ایثارگران اظهار داشت: این درمانگاه دوم شهریور ماه سال جاری با کسب مجوز از وزارت علوم و آموزش پزشکی مجوز بهره‌برداری را کسب کرد.

وی تصریح کرد: هفته گذشته معاینه کامل 95 جانباز شیمیایی شامل علائم حیاتی، وزن، قد و فشار، بینایی سنجی، نوار قلب و ... انجام و میزان رضایتمندی آنها اعلام شد.

حسنی‌سعدی با اشاره به افتتاح فازهای نخست این درمانگاه ابراز داشت: در حال حاضر فاز توانبخشی، رستوران و نمازخانه و تاسیسات برای 12 هزار متر مربع شامل خدمات گرمایشی و سرمایشی به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: فاز ورزشی شامل استخر و سالن فوتسال اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فازهای فرهنگی شامل کتابخانه، مهدکودک، سالن اجتماعات و فاز هتلینگ و اسکان با 40 سوئیت در دست اقدام و کسب اعتبارات لازم است.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: در حال حاضر مجوز درمانگاه برای این مرکز درمانی کسب شده است و امیدواریم در پی تامین اعتبارات بتوانیم آن را به بیمارستان گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات اورژانسی در این درمانگاه ارائه می‌شود، گفت: اولویت درمانگاه برای ایثارگران و خانواده‌های شهدا است و اگر از این خانواده‌های معزز تماس اورژانسی گرفته شود بلافاصله آمبولانس به منزل آنها اعزام شده و درمان را در منزل آنها انجام می‌دهند.

مدیرکل امور ایثارگران و بنیاد شهید استان کرمان عنوان کرد: افتتاح این درمانگاه امروز با حضور 100 نفر از والدین شهدا به منظور معاینه کامل آنها و رسیدگی به بیماری آنها انجام شد که تمام جانبازان زیر پوشش بنیاد شهید و حتی آنهایی که زیر پوشش مراکز بیمه‌ای نیستند از خدمات این درمانگاه به جز آیتم دندانپزشکی به صورت رایگان می‌توانند، بهره‌مند شوند.

وی افزود: تیم پزشکی این درمانگاه از پزشکان متخصص نخبگان شاهد و ایثارگر است و برای تکمیل کادر درمانی منتظر متقاضیان فرزندان شاهد و ایثارگر هستیم.

حسنی‌سعدی بیان داشت: درمانگاه ایثارگران واقع در بزرگراه امام با 2 هزار و 300 متر مربع زیربنا با 4 میلیارد تومان تجهیزات و امکانات آماده ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده‌های شهدا است.

 

انتهای پیام/80028/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول