اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان مردان اصفهانی در 44 مرکز درمانی

مسئول سلامت میانسالان مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: به مناسبت روز سلامت مردان در اول اسفندماه امسال ویزیت رایگان مردان در 44 مرکز درمانی در اصفهان صورت می‌گیرد.

ویزیت رایگان مردان اصفهانی در 44 مرکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهناز مستأجران ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اول اسفند ماه هم‌زمان با نخستین روز از هفته سلامت مردان محسوب می‌شود، اظهار داشت: ویزیت رایگان مردان در این روز از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محسوب می‌شود.

وی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات را به عنوان هدف اصلی این برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: به مناسبت روز سلامت مردان در اول اسفند ماه امسال ویزیت رایگان مردان در 44 مرکز درمانی در اصفهان صورت می‌گیرد.

مسئول سلامت میانسالان مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به معاینه رایگان حدود 780 نفر از مردان اصفهان به مناسبت هفته سلامت مردان در سال گذشته تصریح کرد:  این معاینات حاکی از این بوده که 10 درصد از این مردان اصفهان به دهان و دندان، بیماری‌های قلبی و عروقی و اورولوژی  مبتلا هستند.

وی با تأکید بر اینکه همچنین در روز نخست اسفندماه امسال مشاوره تلفنی و حضوری در مرکز جراحی اردیبهشت اصفهان توسط متخصصان اورولوژی در راستای رسیدگی به وضعیت سلامتی مردان صورت می‌گیرد، ادامه داد: همچنین در روز چهارم اسفند ماه امسال معاینه رایگان مردان در ساعات 9 تا 12 در واحد سلامت مردان مرکز سلامت صدرا صورت می‌گیرد.

مستأجران با بیان اینکه آمار‌ها و اپیدمیولوژی‌های مرگ و میر‌ها نشان دهنده آمار بالای بیماری‌ها در زنان است، تاکید کرد: اما با وجود این موضوع بیشترین آمار مرگ و میر‌ها به مردان اختصاص یافته است و مردان بیشتر از زنان در معرض مرگ و میر قرار دارند.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول