اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت

راه‌اندازی دستگاه CR در مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت

دستگاه‌های فیکو و ماشین بیهوشی در اتاق عمل و دستگاه CR در واحد رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی دستگاه CR در مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با اشاره به حمایت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان، اداره تجهیزات پزشکی و مدیریت خدمات پشتیبانی در مورد اختصاص این دستگاه‌ها به این مرکز اظهار داشت: دستگاه فیکو که از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است، با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز خریداری و به این مرکز تحویل داده شده تا در اعمال چشم ( آب مروارید) که دارای حساسیت بالایی است از آن استفاده شده و ریسک این اعمال کاهش یابد.

محمد اکبری افزود: ماشین بیهوشی جدید با اعتباری افزون بر 800 میلیون ریال توسط اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مرکز تحویل داده شده که تکنولوژی آن بر اساس آخرین نیازهای بیماران حین اعمال جراحی است که مدهای تنفسی لازم را به بیماران زیر بیهوشی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حمایت اداره رادیولوژی و تجهیزات پزشکی این دانشگاه در زمینه اختصاص دستگاه CR به این مرکز، گفت: این دستگاه نیز با اعتباری افزون‌ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال برای تبدیل تصاویر آنالوگ به دیجیتال در قسمت تصویربرداری بیمارستان به بهره‌برداری رسید و امیدواریم با بهره‌برداری از این دستگاه‌ها بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه خدمت به مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان مرودشت برداشته باشیم.

انتهای پیام/2448/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول