اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بهبود مستمر خدمات انجام شد

برنامه‌ریزی عملیاتی در مرکز آموزشی درمانی فرشچیان

برنامه‌ریزی عملیاتی سال آینده مرکز آموزشی درمانی فرشچیان همدان انجام شد.

برنامه‌ریزی عملیاتی در مرکز آموزشی درمانی فرشچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برنامه‌ریزی عملیاتی سال آینده مرکز آموزشی-درمانی فرشچیان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان تمام واحدها و بخش‌های مرکز آموزشی درمانی فرشچیان به منظور بهبود مستمر خدمات، در این مرکز انجام شد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فرشچیان در حاشیه این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مهم به منظور دستیابی به اهداف و برنامه‌های استراتژیک و بهبود مستمر خدمات قابل ارائه در این مرکز تشکیل شد.

جواد جوزی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی عملیاتی در دستیابی به اهداف کلان مرکز گفت: حفظ و بهبود مستمر کیفیت خدمات جز در سایه تدوین و عملیاتی نمودن برنامه‌هایی منطقی، موثر و قابل اجرا ممکن نخواهد بود.

وی افزود: مسئولان تمام واحدها و بخش‌ها برنامه‌های خود را با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی تدوین کرده تا از طریق اصلاح ساختارهای مدیریتی از هدررفت منابع و تجهیزات جلوگیری شده و کاهش هزینه‌های جاری را در پی داشته باشد.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فرشچیان تاکید کرد: از دیگر اهداف اختصاصی مورد نظر در برنامه‌های سال آتی، افزایش سطح سلامت بیماران، کارکنان، همراهان و ملاقات کنندگان بوده و همچنین فراگیری این هدف در سطح مرکز و نسبت به عملکرد ذاتی هر واحد یا بخش مورد نظر است.

وی با بیان اینکه برنامه استراتژیک مرکز همواره نسبت به راهبردهای کلان دانشگاه قابل انعطاف و بازنگری بوده، گفت: هرگونه پیشنهاد برای اصلاح اهداف کلان، اختصاصی و یا استراتژی‌های مرکز به واحد بهبود کیفیت اعلام شده تا با بررسی در تیم مدیریت اجرایی و پس از اخذ تایید اعضا، در برنامه مذکور لحاظ شود.  

جوزی ابراز داشت: این برنامه تا پایان سال جاری تکمیل و تایید شده و از ابتدای سال آتی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/89002/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول