اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

شئونات ایام فاطمیه در تعطیلات نوروز رعایت شود

امام جمعه موقت کرمان گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان بیانیه‌ای را در آستانه سال جدید و به منظور رعایت شئونات ایام فاطمیه (س) در تعطیلات نوروز صادر می‌کند.

شئونات ایام فاطمیه در تعطیلات نوروز رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امشب در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در سال 92 اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرمایند، کسی که برای برآمدن حاجت برادر دینی خود و رضای خداوند کاری انجام دهد، خداوند هزار هزار حسنه برای وی می‌نویسد.

وی بیان داشت: در زمینه قضای حاجت مؤمن و همنوعان سفارش‌های زیادی شده است، اما هر چه به سمت دنیای ماشینی پیش می‌رویم، این مسئله کم‌رنگ‌تر می‌شود.

عرب‌پور افزود: یکی از دلایل این مسئله، عدم اعتماد است که بخشی از آن به دلیل رفتارها و عملکردهای نادرست رخ داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان ابراز داشت: از سویی افرادی که مورد خدمت قرار می‌گیرند باید با صداقت خود اعتماد افراد را جلب کنند.

وی با اشاره به ایام پایانی سال 92 تصریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در سال جاری به خوبی برگزار شد و مصوبات مطلوبی نیز داشتیم.

عرب‌پور خاطر نشان کرد: لازم است تا بررسی بر نتایج و تاثیرگذاری مصوبات و طرح‌های شورای فرهنگ عمومی در سطح جامعه داشته باشیم.

وی گفت: در جلسه سیاست‌گذاری شورای فرهنگ عمومی استان کرمان نیز بر کیفیت برنامه‌ها و طرح‌های شورای فرهنگ عمومی شهرستان اذعان شد.

عرب‌پور اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان بیانیه‌ای را در آستانه سال جدید و جهت رعایت شئونات اسلامی و ایام فاطمیه در تعطیلات نوروز صادر می‌کند تا حرمت‌شکنی صورت نگیرد.

وی بیان داشت: نباید به افراط و تفریط دچار شویم، رعایت شئونات اسلامی با آیین نوروز منافاتی ندارد و باید در حد و اندازه خود برگزار شوند.

حجت‌الاسلام حسینی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان نیز با اشاره به فعالیت‌های این واحد آموزشی در زمینه تحکیم بنیان خانواده گفت: در این راستا کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی متعددی برگزار شده است.

وی ابراز داشت: طی سال جاری جلسات مشاوره‌ای چهره‌ به چهره با موضوع فرهنگی اجتماعی برای دانشجویان برگزار شد.

حسینی افزود: همچنین سمینارهای آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌هایی با موضوع ازدواج، سبک زندگی، فرزندپروری و ... در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شده است.

به گزارش فارس در این نشست مقرر شد تا شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان پیشنهادی مبنی بر اجرای طرح‌های تحکیم بنیان خانواده از سوی دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد برای سایر واحدهای آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام/80017/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول