اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نوشهر:

حرمت ایام فاطمیه باید حفظ شود

امام جمعه نوشهر گفت: حرمت ایام فاطمیه باید در ایام عید نوروز حفظ شود.

حرمت ایام فاطمیه باید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر با حضور امام جمعه، فرماندار نوشهر و دیگر اعضای این شورا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه نوشهر طی سخنانی گفت: عید نوروز بین دو ایام فاطمیه یعنی 24 اسفند 92 و چهاردهم فروردین 93 قرار دارد بنابراین باید فرهنگسازی در این زمینه در راستای حرمت نهادن به این ایام مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ افزود: غروب سیزده بدر 93 شب شهادت حضرت فاطمه (س) است که باید در این باره اطلاع‌رسانی به مردم و مسافران و گردشگران انجام شود تا حرمت فاطمیه حفظ شود.

وی بیان کرد: چهارشنبه سوری نیز بعد از ایام فاطمیه اول است که باید درخصوص برنامه‌های چهارشنبه سوری نیز تذکراتی بصورت مکتوب و شفاهی صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: ایجاد و برپایی ایستگاههای صلواتی در کنار مساجد و محلات مورد توجه قرار گیرد و بنرهایی با نام حضرت فاطمه (س) در سطح شهر و مکان‌های پرتردد مسافران نصب شود تا از این طریق یادآوری شود که در ایام فاطمیه قرار داریم و حرمت نگه داشتن این ایام بر همگان واجب است.

انتهای پیام/86019/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول