اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهمئی:

اگر تمام دنیا را به خانواده شهدا بدهیم در مقابل ایثار فرزندانشان ناچیز است

امام جمعه بهمئی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند لذا اگر تمام دنیا را به هر یک از خانواده آنان بدهیم در مقابل کاری که انجام دادند، ناچیز است.

اگر تمام دنیا را به خانواده شهدا بدهیم در مقابل ایثار فرزندانشان ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، ظهر امروز به مناسبت گرامی‌داشت سا‌لروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت مقام شامخ شهیدان، رئیس و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک دیدار کردند.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار گفت: عملکرد بنیاد شهید این شهرستان جهت خدمت‌رسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و همکاری و تعامل با ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بسیار خوب است.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند لذا اگر تمام دنیا را به هر یک از خانواده آنان بدهیم در مقابل کاری که انجام دادند، ناچیز است.

وی مقام و ارزش شهدا را والا دانست و در دعایی از شهدا خواست که شفاعت دهنده همه مردم در روز محشر باشند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی هم در این دیدار اظهار کرد: شهدای ما در وصیت‌نامه‌هایشان ما را به اطاعت از ولایت‌فقیه و پاسداری از خون شهدا، برپا داشتن نماز و رعایت حجاب سفارش کردند و توصیه کردند که نگذاریم این انقلاب که خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده است، صدمه‌ای ببیند.

حجت‌الله فروزی عنوان کرد: وظیفه همه ما مسئولان حفظ دست‌آوردهای والای شهدا و همچنین تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و توجه به شأن و منزلت آن‌ها است.

فروزی اظهار داشت: شهرستان بهمئی تعداد 121 شهید و 800 جانباز سرفراز تقدیم نظام کرده که لازم است به این مردم شهیدپرور آفرین گفت که مقام معظم رهبری در خصوص قدردانی از ایثارگران و شهدا فرمودند قدردانی از ایثارگران به ویژه شهدا فریضه عینی، یقینی و همیشگی است.

انتهای پیام/82018/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول