اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده خبر داد

جذب 84 درصدی تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در خدابنده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: 84 درصد تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی خدابنده جذب شده است.

جذب 84 درصدی تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در خدابنده

علی عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شهرستان خدابنده در جذب تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی در سال‌جاری اهتمام جدی داشته است.

وی با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای جذب تسهیلات چشم‌پوشی نشده است، افزود: در سال‌جاری تسهیلات مناسبی برای خرید تراکتور و ادوات دنباله‌دار در سطح شهرستان خدابنده جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: در سال‌جاری درصد جذب تسهیلات بخش مکانیزاسیون در شهرستان خدابنده 35 درصد بوده است.

این مسئول به مجموع اعتبارات جذب شده برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان خدابنده اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع 73 میلیارد ریال اعتبارات در این بخش جذب شده که این میزان معادل 84 درصد جذب کل استان بوده است.

عیوضی به اقدامات انجام شده برای جذب تراکتور و ادوات دنباله‌دار در سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: در سال‌جاری 103 دستگاه تراکتور و همچنین 66 دستگاه ادوات دنباله‌دار در شهرستان خدابنده جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با بیان اینکه خرید و تجهیز بخش کشاورزی خدابنده به تراکتور و ادوات دنباله‌دار ادامه دارد، افزود: مسیر مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان خدابنده با جدیت دنبال می‌شود.

وی از تحقق 84 درصدی خرید تراکتور در سال‌جاری خبر داد و گفت: در سال‌جاری از میزان سهمیه شهرستان 84 درصد در بخش خرید تراکتور محقق شده است همچنین در بخش خرید ادوات دنباله‌دار نیز این میزان 84 درصد محقق شده است.

این مسئول با بیان اینکه تلاش‌های خوبی برای توسعه مکانیزاسیون در خدابنده صورت گرفته است، افزود: با همه این تلاش‌ها بخش مکانیزاسیون شهرستان خدابنده فرسوده است و نیاز به تقویت دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده بخش مکانیزاسیون شهرستان خدابنده را نیازمند اعتبارات بیشتر برای توسعه و رشد مکانیزاسیون دانست و تاکید کرد: مکاتباتی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی از خرید 2 کمباین در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: برای خرید کمباین پنج مورد معرفی شده بود که موفق به خرید 2 دستگاه از آن شدیم.

انتهای پیام/73007/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول