اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

اختصاص اعتبار برای مکانیزه کردن زمین‌های کشاورزی در بودجه 93

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار برای مکانیزه کردن زمین‌های شالیزاری در بودجه سال 93 خبر داد.

اختصاص اعتبار برای مکانیزه کردن زمین‌های کشاورزی در بودجه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیازآذری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسب سالروز تاسیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران در منافع ملی و منطقه‌ای با یکدیگر هم عقیده هستند و با ایجاد این دفتر در مرکز مازندران زمینه پیگیری منافع استانی و ملی بیشتر نیز شد.

وی تصریح کرد: هر نماینده غیر از وظیفه قانون‌گذاری باید پیگیری مسائل حوزه کاری خویش نیز باشد که در مسائل حوزه انتخابی نیز نمایندگان مازندران به کمک همدیگر می‌‌شتابند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نمونه بارز همگرایی نمایندگان مازندران پیگیری مشکلات بحران برف اخیر در غرب  مازندران اعلام کرد و گفت: نمایندگان در زمان بحران دغدغه مشترک داشتند و از راه‌های مختلف تلاش داشتند که به مردم غرب مازندران کمک کنند.

وی از پیگیری مجمع نمایندگان مازندران برای معرفی کردن مازندران به عنوان قطب گردشگری خبر داد و گفت: در لایحه بودجه تلاش کردیم که این استان را به عنوان قطب گردشگری معرفی و این استان از صندوق توسعه ملی در این بخش نیز بهره‌مند شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مازندران متعلق به 75 میلیون ایرانی است و مسئولان باید به این موضوع توجه کنند و نمایندگان نیز در این امر دغدغه جدی دارند.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: مجلس در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دغدغه ویژه‌ای دارد.

نیازآذری ادامه داد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به بخش کشاورزی توجه ویژه شود و رئیس‌جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان مازندران نیز قول مساعدت ویژه در بخش کشاورزی را داد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید شرایط لازم برای تامین زیرساخت‌ها فراهم شود تا رهنمود‌های رهبر انقلاب اجرایی شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: در حوزه انتخابی شهرستان بابل در تامین آب شرب و آب کشاورزی مشکلاتی وجود دارد که نیاز است رفع شود.

وی گفت: برای رفع مشکلات کلی مازندران مجمع نمایندگان مازندران به صورت تمام عیار آماده همکاری است تا به کمک مسئولان استانی بشتابد.

نیازآذری ادامه داد: مسئولان مازندران از ظرفیت نمایندگان مجلس در این زمینه استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 240 هزار هکتار اراضی شالیزاری در مازندران گفت: سالانه 950 هزار تن برنج سفید در مازندران تولید می‌شود که با مکانیزه شدن بخش کشاورزی در این زمینه نیاز داخل به برنج تامین می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: در بودجه سال 93 برای مکانیزه کردن زمین‌های کشاورزی بودجه اختصاص داده شد.

انتهای پیام/86004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول