اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

وزیر نیرو در جریان بی‌آبی برخی از مدارس هرمزگان قرار دارد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه عدم برخورداری برخی از مدارس از آب آشامیدنی سالم زیبنده نیست، گفت: این موضوع را با وزیر نیز در میان گذاشته‌ام که وی آزرده خاطر شد.

وزیر نیرو در جریان بی‌آبی برخی از مدارس هرمزگان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم جادری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه مبحث آموزش، بحث اساسی هر کشوری است، اظهار داشت: اگر همه ما همه وقت را هم برای این امر مهم یعنی آموزش و پرورش بگذاریم کم است.

وی با بیان اینکه اساس پیشرفت کشور به توسعه آموزش و پرورش وابسته است، گفت: نقش این مجموعه در تامین و تربیت نیروی انسانی جامعه نقش زیربنایی و غیر قابل انکار است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی عوامل ذی‌ربط باید در امر سوادآموزی مشارکتی جدی‌تر از قبل داشته باشند چرا که حتی یک بی‌سواد هم زیاد است.

وی خواستار توجه بیشتر به سلامت و بهداشت مدارس و دانش‌آموزان شد و تصریح کرد: بدون اطلاع استاندار، هیچ کس حق ندارد آب و برق مدارس را قطع کند.

جادری گفت: این زیبنده نیست برخی از مدارس استان در بعضی از مناطق از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بی‌بهره باشند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این مهم را در دیدار با وزیر نیرو مطرح کرده و وی نیز آزرده خاطر شده است، بر پیگیری جدی مصوبات و طرح نتایج آن در جلسه آینده تاکید کرد.

انتهای پیام/88007/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول