اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری امسال صورت گرفت

جمع‌آوری 300 میلیون ریال هدایای نقدی از مدارس خوی

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خوی از جمع‌آوری 300 میلیون ریال هدایای نقدی از پایگاه‌های مستقر شده کمیته امداد در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 300 میلیون ریال هدایای نقدی از مدارس خوی

علی زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانش‌آموزان خویی امسال به یاری خانواده‌های خود مشارکت گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشتند.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با چهاردهم اسفند ماه در سطح مدارس این شهرستان، از جمع‌آوری 300 میلیون ریال هدایای نقدی در پایگاه‌های دایر شده کمیته امداد در مدارس خبر داد.

زینالی در همین راستا با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموزان از این جشن بزرگ، افزود: این امر در سایه همکاری مسئولان آموزش و پرورش و نمایندگان آنها در مدارس و نیز اولیای دانش‌آموزان محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه کل مبالغ جمع‌آوری شده در طول جشن نیکوکاری سال گذشته از مدارس خوی، 150 میلیون ریال بوده است، از رشد 50 درصدی مشارکت‌های دانش‌آموزان در قالب برگزاری این جشن در سطح مدارس خبر داد.

زینالی ادامه داد: البته مشارکت‌های دانش‌آموزان در کمک به هم‌نوعان خود درآستانه سال جدید محدود به این میزان نبوده و طی روزهای 15 و 16 اسفند ماه نیز حضور دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های آنها در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه دیده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه از هفته‌های گذشته قلک‌هایی به منظور جمع‌آوری این مشارکت‌ها در میان دانش‌آموزان سطح مدارس خوی توزیع شده بود، گفت: این اقدام به منظور جمع‌آوری هدایای نقدی دانش‌آموزان، به هر میزان که در توانشان بود صورت گرفت.

زینالی در خاتمه فرهنگ‌سازی انفاق و دستگیری از نیازمندان از سنین کودکی را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشن‌ها در مدارس عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول