اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اردبیل:

آموزش خانواده در تقویت فرهنگ نماز در مدارس اردبیل اجرا شد

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان، آموزش خانواده با محوریت ترویج و تقویت فرهنگ نماز در 93 مدرسه استان اجرا شده است.

آموزش خانواده در تقویت فرهنگ نماز در مدارس اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی محمدی عصر امروز در جلسه شورای قرآن، نماز و عترت در اردبیل اظهار داشت: این کلاس‌ها از آبان ماه سال‌جاری شروع و تا پایان اردیبهشت ماه سال 93 ادامه می‌یابد.

وی از شرکت پنج هزار و 268 نفر از اولیای دانش‌آموزان در این کلاس‌ها خبر داد و تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال امسال کلاس‌های آموزش خانواده با موضوع و محور جدید آشنایی اولیا با فناوری اطلاعات و ارتباطات، فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، تلفن همراه و آسیب‌های اجتماعی با همکاری پلیس امنیت اخلاقی استان در حال اجراست.

محمدی با اشاره به اینکه خانواده نخستین آموزشگاه فرزندان محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان در تمامی نواحی و مناطق استان از این دوره استقبال کرده و خواستار تداوم آن شدند.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: براساس شیوه‌نامه وزارتی پس از ارزیابی امسال 10 درصد انجمن‌های اولیا و مربیان نواحی و مناطق که موفق به کسب امتیاز لازم شوند به عنوان انجمن برتر کشوری، استانی و منطقه‌ای انتخاب و معرفی می‌شوند.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت در پارس‌آباد

به گزارش فارس، رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: مرحله استانی سی و دومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی یک‌هزار و 750 دانش‌آموز به میزبانی شهرستان ‌پارس آباد برگزار می‌شود.

وحید سید هاشمی گفت: این مسابقات با اهداف شناخت، رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و نیز تقویت ایمان، معرفت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی با شرکت یک‌هزار دانش‌آموز پسر و 750 دانش‌آموز دختر در 9 رشته قرائت قرآن، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی، احکام، اذان و انشای نماز برگزار و شرکت‌کنندگان در یک فضای صمیمی و دوستانه به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان متذکر شد: این مسابقات هر ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار و منتخبان هر مرحله به مرحله بالاتر راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول