اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت اعلام کرد

پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه جیرفت در سال تحصیلی جدید

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت به صورت بلند مدت و حوزه سفیران هدایت امام باقر (ع) به صورت کوتاه‌ مدت برای سال تحصیلی جدید، طلبه پذیرش می‌کنند.

پذیرش طلبه در حوزه‌های علمیه جیرفت در سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام جهانگیر شهدادنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت به صورت بلندمدت و حوزه سفیران هدایت مدرسه امام باقر (ع) به صورت کوتاه مدت برای سال تحصیلی 94 - 93 پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حوزه سفیران از سال گذشته آغاز به کار کرده است و مدت تحصیل آن پنج ساله است، ادامه داد: در حال حاضر 20 طلبه در این حوزه مشغول به تحصیل هستند و پذیرش سال جدید هم 30 نفر است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت با اشاره به آغاز این ثبت‌نام از ابتدای بهمن‌ماه و ادامه آن تا 25 اسفند‌ماه جاری افزود: پذیرش در دو دوره بلندمدت و کوتاه‌مدت است و از جمله شرایط پذیرش در دوره بلندمدت، قبولی حداقل سوم راهنمایی با حداکثر سن 18 سال است.

وی با اشاره به شرایط تحصیل در دوره کوتاه‌ مدت خاطرنشان کرد: داشتن مدرک دیپلم به بالا از جمله شرایط تحصیلی این دوره است و شرایط سنی دیپلم حداکثر 22 سال است.

شهدادنژاد با بیان اینکه آزمون 29 فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه WWW.HOWZEH-QOM.IR مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه امام صادق (ع) جیرفت، 130 طلبه مشغول به تحصیل هستند که سطح عالی و پایه هفت در این حوزه وجود دارد و در این سطح 28 طلبه داریم.

شهدادنژاد با اشاره به وجود کتابخانه‌ای با بیش از پنج هزار جلد کتاب در این حوزه گفت: 14 استاد در حوزه مشغول به تدریس هستند که 10 نفر از این اساتید بومی هستند.

وی افزود: با توجه به محرومیت منطقه و وجود استعدادهای جوانان خوب و درخشان آن، راه‌اندازی حوزه علمیه در شهرستان جیرفت از جمله نیازهایی بود که گام مهمی در تربیت علاقه‌مندان به این بخش برداشته شده است.

انتهای پیام/80002/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول