اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تجمع طلاب حوزه علمیه کوثر تویسرکان علیه مواضع جریان فتنه‌گر

طلاب حوزه علمیه کوثر تویسرکان علیه سخنان وقیحانه سعید رضوی‌فقیه و مواضع جریان فتنه‌گر تجمع اعتراض‌آمیزی برپا کردند.

تجمع طلاب حوزه علمیه کوثر تویسرکان علیه مواضع جریان فتنه‌گر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز طلاب خواهر حوزه علمیه کوثر در تجمعی اعتراض‌آ‌میز، سخنان وقیحانه رضوی‌فقیه و جریان فتنه‌گر در همایش فصلی اصلاح‌طلبان همدان را به شدت محکوم کردند.

امام جمعه تویسرکان در این اجتماع اعتراض‌آمیز، با اشاره به اینکه جریان هابیلی و قابیلی همیشه بوده و خواهد بود، اظهار کرد: افرادی در طول تاریخ بوده و هستند که در مقابل حق می‌ایستند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی افزود: انسان باید با بصیرت و تبیین مسائل، جلوی سوء استفاده‌های دشمن را بگیرد و حواسش جمع باشد که در زمین دشمن بازی نکند.

وی درباره همایش فصلی اصلاح‌طلبان در همدان، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان عموماً ولایی بوده و نظام و مقام معظم رهبری را قبول دارند؛ اما افراد قابیل‌صفت به خاطر جنس خرابشان، حرص، مقام و عدم توجه دیگران به آن‌ها همانند رضوی فقیه خود را با سخنرانی‌های جاهلانه نشان می‌دهند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه این آقایی که در همدان سخنرانی کرده، کسی نیست، در خصوص سخنان بی‌پایه و اساس این فرد گفت: مجلس ما مردمی است اگر غیر از این بود مردم ما رویدادهای بزرگی مانند انتخابات شرکت نمی‌کردند.

وی سخنان این فرد افراطی را جاهلانه و از نطر علمی بی‌منطق و سخیف دانست و تصریح کرد: افراد منحرف می‌خواهند با این صحبت‌ها این گونه نشان دهند که کشور دوقطبی است در حالی که چنین نیست.

موحدی با بیان اینکه علم نظام دست رهبری است و همه باید تابع فرامین ولایت فقیه باشیم، متذکر شد: باید مراقب باشیم، افراد افراطی در جامعه محبوبیتی ندارند، به همین دلیل تلاش می‌کنند مقام‌های محبوب را در بین مردم تخریب کنند.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولان به نظام عشق می‌ورزند و اجازه نمی‌دهند افرادی با سخنان بی‌پایه‌ و اساس به انقلاب و مقام ولایت بی‌حرمتی کنند.

انتهای پیام/89010/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول