اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرحوزه علمیه بوشهر خبر داد

25 اسفند آخرین مهلت ثبت نام در آزمون حوزه‌های علمیه سراسر کشور

مدیر حوزه علمیه بوشهر گفت: ثبت نام برای آزمون پذیرش درحوزه‌های علمیه سراسر کشور از اول بهمن آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.

25 اسفند آخرین مهلت ثبت نام در آزمون حوزه‌های علمیه سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی برای شرکت درآزمون حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی 93-94 از اول بهمن آغاز شده است و تا 25اسفند ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه بوشهر گفت: آزمون این دوره در 29 فروردین و در دو شهر بوشهر و کنگان برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون نیز 20 اردیبهشت اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: حداقل سن برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون 18 سال و حداکثر سن پذیرش نیز یرای مقطع دکترا با احتساب اینکه خدمت سربازی انجام داده باشند 32 سال خواهد بود.

خدری تصریح کرد: داوطلبان بعد از قبولی در آزمون کتبی باید یک ماه نیز دوره تثبیت و اختبار را سپری کنند که در این دوره یک سری دروس عمومی آموزش قرآن، احکام اولیه به پذیرفته‌شدگان آموزش داده خواهد شد و سپس بعد از گذراندن این دوره از مهر ماه تحصیل خود را شروع می‌کنند.

انتهای پیام/66006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول