اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه هفته منابع طبیعی در آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 100 عنوان برنامه در هفته منابع طبیعی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه هفته منابع طبیعی در آذربایجان غربی

علی پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: هفته منابع طبیعی فرصتی است تا یک بار دیگر بر اهمیت این منابع خدادادی و سرمایه‌‌های ملی و لزوم حفاظت مسئولانه و همه جانبه از آن تاکید بورزیم.

وی یادآور شد: همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی همایش افتتاحیه هفته منابع طبیعی در سالن 400 نفری سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مسئولان استانی و کلیه اقشار، نهادها و سازمان‌های مردم برگزار و در این همایش از حدود 25 نفر از بهره‌برداران و فعالان عرصه‌های منابع طبیعی تجلیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی ادامه داد: در دومین روز از هفته منابع طبیعی نیز همایش کوه‌نوردی با حضور اقشار مختلف مردم، NGOها و کوهنوردان آذربایجان غربی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های امسال هفته منابع طبیعی برنامه‌های ترویجی و فرهنگی است، تصریح کرد: امید است بتوانیم با اجرای این برنامه‌ها، آگاهی مردم در خصوص حراست از عرصه‌های ملی را افزایش دهیم.

پیرمرادی درختکاری در مدارس، تجلیل از همیاران طبیعت و فعالان حوزه منابع طبیعی، تجلیل از مرتعداران نمونه استان، کاشت 100 هزار اصله نهال توسط نیروهای نظامی و انتظامی، درختکاری توسط سازمان‌های مردم نهاد و جامعه ورزشی استان را از جمله برنامه‌های هفته منابع طبیعی در آذربایجان غربی عنوان کرد.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، نشست با دانشجویان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه ارومیه و درختکاری در محیط بقاع متبرکه و آرامستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول هفته منابع طبیعی برشمرد.

پیرمرادی با بیان اینکه روز سوم از هفته منابع طبیعی تحت عنوان بسیج سازندگی؛ طبیعت‌گردی و همیاران طبیعت نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: امروز با هماهنگی انجام شده در یکی از بقاع متبرکه مراسمی با حضور بسیجیان و همیاران طبیعت برگزار شده و در این مراسم نیز از فعالان منابع طبیعی تقدیر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/61005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول