اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد

پیاده‌روی بزرگ گچسارانی‌ها به مناسبت گرامیداشت شهدا و هفته منابع طبیعی

پیاده‌روی بزرگ گچسارانی‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا و هفته منابع طبیعی برگزار شد.

پیاده‌روی بزرگ گچسارانی‌ها به مناسبت گرامیداشت شهدا و هفته منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا همچنین گرامی‌داشت هفته منابع طبیعی در این شهرستان پیاده‌روی بزرگی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان برگزار شد.

در این پیاده‌روی که به همت اداراتی از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری، بنیاد شهید همچنین اداره ورزش و جوانان گچساران برگزار شد، هزاران نفر مسیر محل بوستان شهدای گمنام گچساران را به محل گلزار شهدای این شهرستان پیاده‌روی کردند.

شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی با حضور در گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

عادل شریعت‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن تبریک به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار کرد: این پیاده‌روی بزرگ به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و اهمیت درختکاری و منابع طبیعی همچنین با هدف ترویج ورزش‌های همگانی با مشارکت ادارات مختلف از جمله اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شده است.

وی با اشاره به تأکید امام راحل بر گرامی‌داشت یاد شهدا با کاشتن درخت افزود: امام راحل در راستای گرامی‌داشت یاد شهدا از کاشتن درخت به نام هر شهید سخن گفتند که این امر نشان‌دهنده اهمیت درختکاری و از آن مهم‌تر گرامی‌داشت یاد شهدا به وسیله کاشت درخت است.

شریعت‌پور ابراز کرد: کاشت درخت و ارج نهادن به منابع طبیعی به نوعی تأکید بر نیاز انسان به هوای پاک بوده همانگونه که شهدا نیز با ایثار و از جان‌گذشتگی خون پاک خود را در پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ریختند تا انقلاب اسلامی دنیایی پاک را به مردم جهان عرضه کند.

گفتنی است؛ در پایان این پیاده‌روی به 25 نفر از شرکت‌کنندگان در این همایش پیاده‌روی به قید قرعه جوائزی اهدا شد.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول