اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو قم خبر داد

برگزاری مسابقات جودو یادواره شهید زین‌الدین در قم

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از برگزاری رقابت‌های جودو یادواره سرلشگر شهید مهدی زین‌الدین در شهر مقدس قم خبر داد.

برگزاری مسابقات جودو یادواره شهید زین‌الدین در قم

سعید علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تمام هم و غم و تلاش ما این است که جودو قم به جایگاه واقعی خود در کشور برسد و بتواند هم در تیم‌های ملی عضو داشته باشد و هم اینکه از مسابقات مختلف قهرمانی کشور مدال بگیرد.

وی ادامه داد: ما در کاتا جودو جزو یکی از استان‌های برتر کشور هستیم چون از حدود یک دهه پیش که استارت برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور کاتا جودو زده شد همواره کاتاروهای قمی در بین برترین‌های کشور قرار داشته‌اند و در میادین برون مرزی نیز افتخارات زیادی را کسب کرده‌اند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: خوشبختانه با تلاش دوستان خوب و دلسوزم در رشته کاتا جودو، کارهای خوبی در مسیر رشد و تداوم موفقیت‌های این رشته در حال انجام است و ما بخش دیگری از اولویت‌های کاری هیئت را بر روی رشد و توسعه بخش مبارزه یا شیایی قرار داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای گسترش جودو در قم انجام داده‌ایم که بخشی از آن به آموزش بر می‌گردد و بخش دیگر نیز به برگزاری مسابقات متعدد به منظور افزایش توان و تجربه جودوکاران قم اختصاص دارد.

علیزاده یادآور شد: یکی از مهمترین مسابقاتی را که به همین منظور از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ان‌شاءالله قصد داریم با حضور بهترین جودوکاران داخلی و چند جودوکار به عنوان تیم‌های میهمان از استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور برگزار کنیم، رقابت‌های یادواره شهید زین‌الدین است.

وی تاکید کرد: بعد از برگزاری موفق و تجربه خوبی که از انجام نخستین دوره این رقابت‌ها در بهمن ماه سال گذشته داشتیم، از امروز دومین دوره مسابقات چند جانبه جودو یادواره سردار سرلشگر شهید مهدی زین‌الدین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات 10 تیم هستند، ابراز داشت: جودوکاران مدعی کسب مدال از این پیکارها قرار است در ترکیب تیم‌های حاضر مرکزی، کاشان، همدان، فارس، تهران و کشور افغانستان در کنار جودوکاران قم با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم با بیان اینکه حامیان مالی این رقابت‌ها جمعیت هلال احمر، چاپ سیرنگ، چاپ مشق عشق و صنایع شیرژال قم هستند بیان کرد: زمان شروع مسابقات از امروز جمعه شانزدهم اسفند ماه خواهد بود در حالی که سالن ورزشی هلال احمر قم میزبان برگزاری این پیکارها است.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول