اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

راهیان نور تقویت‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: راهیان نور تقویت‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

راهیان نور تقویت‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در حاشیه مراسم اعزام کاروان‌های راهیان نور زنجان درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور هر سال با حضور علاقه‌مندان و زائران در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه‌های خوب سپاه اعلام کرد و بیان داشت: زائران با حضور در این مناطق با زحمات و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان امنیت و آزادی را نصیب کشورمان کرد، گفت: رزمندگان اسلام و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی با جان و دل از سرزمین و میهن اسلامی دفاع کردند.

* زائران با حضور در مناطق عملیاتی حال و هوای دفاع مقدس را زنده می‌کنند

نجفی امنیت، استقلال، عزت و آرامش امروز کشورمان را مرهون خون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و متذکر شد: زائران با حضور در مناطق عملیاتی حال و هوای دوران دفاع مقدس را زنده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود، یادآور شد: راویان حوادث و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای زائران بازگو می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زائران در مناطق عملیاتی با فرهنگ دفاع مقدس آشنا می‌شوند، افزود: راویان دوره‌های آموزشی مختلفی را در این زمینه گذرانده‌اند و خاطرات رزمندگان اسلام را مطالعه کرده و آن را به علاقه‌مندان و زائران منتقل می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام زحمات بسیاری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران کشیده‌اند، خاطر نشان کرد: در کاروان اردوهای راهیان نور همراه زائران یک روحانی و راوی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود و با اقامه نماز جماعت توسط روحانیون معنویت خاصی به محفل نیز می‌بخشند.

* ترویج سبک زندگی شهدا هدف اصلی راهیان نور است

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران انقلاب و دوران هشت یال دفاع مقدس را ندیده‌اند، بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا نسل جوان امروز با از جان گذشتگی رزمندگان اسلام آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور تقویت‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی شهدا هدف اصلی راهیان نور است.

با اشاره به اینکه روحانیون حاضر در اردوهای راهیان نور زائران را متوجه اهمیت دفاع مقدس و مناطق عملیاتی می‌کنند، گفت: امید است زائران با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آنها به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/ل30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول