اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار خبر داد

اعزام 280 نفر از دانشجویان گرمساری به اردوهای راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گرمسار و شاهرود گفت: 280 نفر از دانشجویان گرمساری به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 280 نفر از دانشجویان گرمساری به اردوهای راهیان نور

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان افزود: راهیان نور یک حرکت مردمی است که می‌تواند بر رفتار جامعه تأثیرگذار باشد.

مجیدی تصریح کرد: دانشجویان گروه تأثیرگذار جامعه هستند که با حضور خود در این سفر و بازدید از مناطق می‌توانند بر رفتار دیگران نیز اثر مثبت بگذارند.

وی اظهار داشت: تغییرات ملموسی در روحیات و رفتار دانشجویان هنگام برگشت از این سفر معنوی رخ می‌دهد که بر روی خانواده آنها مؤثر بوده و در واقع هر خانواده عضوی از جامعه راهیان نور می‏شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از دانشجویان بعد از این سفر در حکم پیام‏رسان سبک زندگی اسلامی ایرانی هستند، افزود: راهیان نور نوعی پیوند دادن بین نسل جدید با نسل انقلاب است.

مجیدی گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت و بسترسازی تداوم حرکت انقلاب توسط نسل‌های جدید است.

وی با بیان اینکه سفر راهیان نور در پایان هر سال برگزار می‌شود؛ اما هنوز نتوانسته است به طور کامل به هدف خود برسد، گفت: اعزام‏های اردوهای راهیان نور در گرمسار از 13 اسفند آغاز می‏شود و تا 22 اسفند ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امید است که 280 نفر دانشجو طی دو کاروان خواهران و برادران از این شهرستان به مناطق جنوب کشور اعزام کنیم، افزود: در هر کاروان، یک روحانی و راوی برای اطلاع‌رسانی و معرفی مناطق حضور می‏یابد و همچنین در هر اتوبوس، یک امدادگر حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول