اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی شاهرود خبر داد

اعزام 320 نفر از دانشجویان شاهرودی به اردوی راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: 320 نفر از دانشجویان شاهرودی به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 320 نفر از دانشجویان شاهرودی به اردوی راهیان نور

محمد جلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: طبق سال‏های قبل، اردوی راهیان نور دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این کاروان متشکل از 320 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان شاهرود، 20 اسفند ماه به این اردو اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: این کاروان در قالب هشت اتوبوس به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می‌کنند.

جلیلی خاطر نشان کرد: این کاروان به مدیریت بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری دانشگاه شاهرود اعزام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود اظهار کرد: این دانشجویان در مدت اردو از مناطق عملیاتی اندیمشک، شوش دانیال، فتح‏المبین، فکه، دهلاویه، شهدای هویزه، خیبر، بدر، طلائیه، اروندکنار، شلمچه، مسجد جامع خرمشهر و پادگان شهید محمودوند بازدید خواهند کرد.

جلیلی بیان کرد: پیش‌بینی شده است که دانشجویان در مسیر راه نیز حرم امام خمینی (ره) و حرم حضرت معصومه (س) را نیز زیارت کنند.

وی با اشاره به استقبال پرشور دانشجویان از این برنامه معنوی گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان، سهمیه‏ای برای هر دانشگاه در نظر گرفته شده است تا ثبت نام انجام پذیرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان دانشگاه‌ها برای هماهنگی و همراهی دانشگاه‌ها گفت: جلسات مختلفی با رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای برگزاری هرچه بهتر این اردو برگزار شده و همه دانشگاه‌ها اعلام همراهی و همکاری کرده‏اند.

انتهای پیام/2249/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول