اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود:

300 نفر از دانشجویان شاهرودی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود گفت: 300 نفر از دانشجویان پسر و دختر شاهرودی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند.

300 نفر از دانشجویان شاهرودی به اردوهای راهیان نور اعزام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمد رهنما امروز با اشاره به اهداف برگزاری این اردو اظهار داشت: امسال تمام برنامه‏های اردوهای راهیان نور دانشجویی را خود دانشجویان پیگیری می‏کنند و انجام می‏دهند.

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود افزود: بنا بر این است که فضای هشت سال دفاع مقدس در محلات و دانشگاه‌ها جاری شود و جوانان بدانند که چه شد که به اینجا رسیدیم و وظیفه ما نسبت به کشور چیست و بهترین راه نمایش آن، همین اردوهاست.

وی با اشاره به حضور چندباره بعضی دانشجویان در این اردو بیان کرد: فضای شهدا و معنویت منطقه سبب گرایش به این سفر عارفانه است؛ خود منطقه گویای ماجراست و تأثیرات آن مشهود است و مسلماً تأثیرات فردی و اجتماعی زیادی دارد.

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود با بیان وجه تمایز این اردو با اردوهای گذشته اظهار کرد: تمایز امسال این است که کار کاملاً دانشجویی است و امور به عهده خود دانشجویان نهاده شده و این نکته خوبی است.

وی تصریح کرد: سپاه شاهرود در مناطق عملیاتی مقر در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد و کار فرهنگی را عهده‌دار شده است.

رهنما افزود: امسال از 20 تا 24 اسفند ماه اردوها انجام خواهد شد و سعی شده کیفیت را ارتقا دهیم و آسایش و رفاه را افزایش بخشیم.

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود تصریح کرد: در مجموع حدود 300 نفر خواهر و برادر در این اردو شرکت خواهند کرد و ثبت نام در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و محل‌های خاصی که توسط دانشگاه‌ها ایجاد خواهد شد، انجام می‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: امسال اردو با اتوبوس انجام خواهد شد و قرار است شرکت‏کنندگان شب نوزدهم اسفند گرد هم بیایند و سحرگاه بیستم در قرارگاه شهید زین‌الدین مستقر شویم و از مناطق عملیاتی بازدید به عمل آید.

رهنما خاطر نشان کرد: برای ارائه بهتر غذا و حمل و نقل در مناطق عملیاتی از قبل تدارک دیده شده و از راویان برتر کشور بهره‌مند می‌شویم و برنامه‌هایی نظیر قرائت دسته‏جمعی قرآن و هم‏خوانی شعر و پخش مستند عمار و ... نیز انجام خواهد شد.

مسئول راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود با بیان اینکه بسته فرهنگی شامل سی.دی و کتب فرهنگی راهیان نور در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، افزود: شرکت‏کنندگان در مدت اردو از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی فتح‌المبین، شوش دانیال، طلائیه و چزابه، شلمچه و اروندکنار و فاو بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول