اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

راهیان نور از منابع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اعزام 440 نفر از سوادکوه در طرح راهیان نور، گفت: طرح راهیان نور از منابع قدرت نرم نظام اسلامی ما است.

راهیان نور از منابع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، مهرداد بابایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور سوادکوه با اشاره به اینکه برگزاری راهیان نور توسط ادارات و نهادها از ماموریت‌های نظام اسلامی است، اظهار داشت: امام راحل، انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا و مقام معظم رهبری داشته‌های انقلاب اسلامی را به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران توصیف کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه امنیت جامعه در سایه تلاش ایثارگران به دست آمده است، افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس با دست‌های خالی و توکل به خدا و توسل به ائمه به پیروزی رسیدند.

وی با یادآوری این که دشمنان پس از ناامیدی از جنگ نظامی به جنگ نرم روی آورده‌اند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره‌های و ابزارهای جنگ نرم دشمن برای نابودی ارزش‌ها و اصولی برنامه‌ریزی شده است که شهیدان ما برای حفظ آن به شهادت رسیدند.

بابایی با تاکید بر اینکه طرح راهیان نور از منابع قدرت نرم نظام اسلامی ما است، تصریح کرد: تقویت فضای ایثار و شهادت طلبی و مشاهده رشادت‌های دوران دفاع مقدس برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی از اهداف طرح کشوری راهیان نور است.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان سوادکوه با یادآوری اینکه در دوران جنگ شاهد اعجاز رزمندگان بودیم، گفت: ویژگی‌های عملیات‌های مختلف مانند والفجر 8 در فاو و وضعیت رودخانه اروند دشمن را متحیر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه 440 سهمیه برای اعزام به مناطق عملیاتی در راهیان نور دارد، افزود: کاروان راهیان نور شهرستان سوادکوه از شش تا 11 فروردین ماه در مناطق عملیاتی حضور دارند و خانواده‌ها در 28 اسفند ماه به این مناطق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/86015‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول