اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

برگزاری جشن درختکاری در قزوین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: امروز جشن درختکاری با حضور مسئولان قزوینی به مناسبت هفته درختکاری در محله کوثر قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری جشن درختکاری در قزوین

سیدمهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مراسم جشن درختکاری با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین، اداره کل منابع طبیعی قزوین و تشکل‌های زیست‌محیطی در قزوین برپا می‌شود.

وی افزود: جشن یاد شده امروز پنجشنبه پانزدهم اسفند ماه همزمان با نخستین روز درختکاری در محله کوثر، بلوار الغدیر در ضلع جنوبی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به اینکه شهروندان قزوینی علاقمند می‌توانند در جشن درختکاری شرکت کنند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مراسم یاد شده با غرس نمادین نهال روز درختکاری را گرامی می‌دارند.

کاظمی با بیان اینکه از پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه روز درختکاری نامگذاری شده است، ابراز داشت: این هفته فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کاشت، حفظ و نگهداری از درخت،‌ گل و گیاه در بین شهروندان قزوینی است به همین دلیل باید از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کرد

توزیع نهال غیر مثمر

این مسئول توزیع نهال غیر مثمر را از دیگر برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در هفته درختکاری عنوان و بیان کرد: توزیع این نهال‌ها از پانزدهم تا بیست و دوم اسفند ماه بین شهروندان قزوینی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین ادامه داد: شهروندان علاقمند می‌توانند با مراجعه به واحد گلخانه این سازمان علاوه بر دریافت نهال به تعداد محدود از آموزش‌های نحوه کاشت، حفظ و نگهداری نهال توسط کارشناسان مربوطه برخوردار شوند تا به صورت آگاهانه و با داشتن اطلاعات کافی نهال بکارند.

انتهای پیام/77009/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول