اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز درخت‌کاری صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم روز درخت‌کاری در مجموعه فرهنگی، هنری کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با روز درخت‌کاری، مراسم روز درخت‌کاری با حضور جمعی از مسئولان اصفهان در مجموعه فرهنگی، هنری کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم روز درخت‌کاری در مجموعه فرهنگی، هنری کوثر اصفهان

احمد سلیمانی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هفته درخت‌کاری از فردا آغاز می‌شود، اظهار کرد: نخستین روز از این هفته به عنوان روز درخت‌کاری نام دارد.

وی به ضرورت توسعه و تقویت فرهنگ درخت‌کاری در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در راستای توسعه فضای سبز شهری برخوردار است و ارتقای سرانه فضای سبز اصفهان از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های این سازمان تلقی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه این سازمان به مناسبت روز درخت‌کاری تصریح کرد: هم‌زمان با روز درخت‌کاری، مراسم روز درخت‌کاری با حضور جمعی از مسئولان اصفهان در مجموعه فرهنگی، هنری کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه فردا به صورت رسمی با حضور استاندار، شهرداران و مسئولان و مدیران شهری اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری برنامه‌هایی چون ارائه گزارش عملکرد، تئاتر و سایر موارد از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم است.

سلیمانی‌پور با اشاره به تقدیر و تجلیل از افراد فعال در حوزه فضای سبز تاکید کرد: در این برنامه از 50 نفر از کارشناسان نمونه، پیمانکاران نمونه و شهروندان نمونه در حوزه فضای سبز تجلیل می‌شود.

وی گفت: همچنین در برنامه مراسم روز درخت‌کاری حدود 100 اصله درخت توسط شهرداری در پارک کنار مجموعه فرهنگی، هنری کوثر کاشته می‌شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول