اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 180 مورد بازرسی صورت گرفت

معرفی 30 واحد صنفی متخلف بهمئی به تعزیرات

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی گفت: همزمان با 180 مورد بازرسی، 30 واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

معرفی 30 واحد صنفی متخلف بهمئی به تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، خدابخش چامپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد پنج هزار و 500 خانوار در مرحله اول توزیع سبد کالا موفق به دریافت سبد حمایتی شدند. 

چامپور افزود: در هفته جاری برای کنترل و تنظیم بازار، 180 مورد بازرسی صنفی صورت گرفت که از این تعداد 30 واحد صنفی متخلف شناسایی و به اداره تعزیرات شهرستان معرفی شدند. 

وی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارت و کنترل بازار ویژه ایام نوروز در سطح شهرستان بهمئی با جدیت اجرا و با متخلفین برخورد جدی می‌شود. 

چامپور افزود: دو تیم بازرسی به صورت شیفتی و در تمامی ساعات شبانه‌روز بر بازار شهرستان نظارت و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن رسیدگی به شکایات مردمی در چندین نقطه از شهر لیکک در دید عموم نصب شد تا مردم بتوانند تخلفات صنفی را در اسرع وقت گزارش دهند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهمئی در ادامه گفت: با متخلفین و اخلال‌گران اقتصادی به ویژه در ایام نوروز به شدت برخورد می‌شود. 

چامپور گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی طرح شیفت‌بندی صنوف همچون نانوایی‌ها و تعویض روغنی‌ها را در دستور کار داریم. 

 در این جلسه مدیریت بانک‌های سطح شهر لیکک موظف به فعال کردن دستگاه‌های عابربانک خود در ایام نوروز شدند.

همچنین با اداره بهداشت و درمان شهرستان نیز هماهنگی لازم صورت گرفت که به صورت گشت مشترک به طور مداوم بر مسائل بهداشتی اصناف نظارت‌های لازم صورت گیرد. 

انتهای پیام/82018/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول