اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

بررسی پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر از بررسی و صدور حکم برای پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد.

بررسی پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: فردی که مالک یک‌دستگاه موتورسیکلت قاچاق بود در تعزیرات حکومتی بوشهر محکوم شد.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با اعلام مقامات قضایی از منزل فردی بازرسی نموده و تعداد یک دستگاه موتورسیکلت خارجی به ظن قاچاق کشف و پرونده متشکله پس از سیر مراحل اولیه دادرسی برای صدور رای به شعبه پنجم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر اضافه کرد: شعبه با بررسی پرونده و اسناد و مدارک موجود و با توجه به جوابیه استعلامات صورت گرفته با مراجع ذیصلاح قانونی، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغی بیش از 77 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محکومیت میلیونی واحد متخلف عرضه میوه و تره‌بار

احمدی گفت: با دریافت گزارش بازرسان اتحادیه اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر نداشتن صندوق مکانیزه و عدم رعایت مقررات صنفی برای یک واحد صنفی عرضه‎کننده میوه و تره‎بار پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر رسیدگی و متصدی واحد به پرداخت جزای نقدی  محکوم شد.

وی بیان کرد: با درخواست متهم در موعد قانونی پرونده در شعبه دوم تجدید نظر استان مجدداً رسیدگی و رای شعبه بدوی مبنی بر جریمه متصدی واحد صنفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغی بیش از 50 میلیون ریال تایید کرد.

احمدی در ارتباط با محکومیت تعدادی از واحدهای صنفی در تعزیرات کنگان نیز گفت: با دریافت گزارشات بازرسان مجامع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تخلف تعدادی از واحدهای صنفی جرم عدم رعایت مقررات صنفی و گرانفروشی پرونده‌هایی در همین رابطه تشکیل و در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شعبه با بررسی پرونده‌ها و استماع دفاعیات متصدیان واحدهای مذکور تخلف تعداد چهار واحد را محرز تشخیص داده و به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد، آرای صادره اجرا و پرونده‌ها مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول