اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌‌ جنوبی:

احقاق حقوق افراد جامعه رسالت اصلی تعزیرات حکومتی است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه احقاق حقوق حکومت و افراد جامعه رسالت اصلی تعزیرات حکومتی است، گفت: فضای برخوردهای اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که تمامی افراد خود را در مقابل اجرای قوانین یکسان ببینند.

احقاق حقوق افراد جامعه رسالت اصلی تعزیرات حکومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز از برخی از ادارات و سازمان‌های استان بازدید و روند کارشان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بازدید‌های به عمل آمده آمادگی کامل و کافی در تمامی بخش‌ها، قضایی، اداری و ... برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم در ایام نوروز وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به اینکه اداره تعزیرات حکومتی یکی از دستگاه‌های مهم استان است و با توجه به حوزه فعالیت‌های این اداره در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی و نظارتی، خدمات این دستگاه در خراسان‌جنوبی مورد قبول واقع شده است.

خدمتگزار تاکید کرد: همراهی و همکاری مردم در امر خدمت‌رسانی و آمادگی برای ایام تعطیلات نوروز بسیار موثر است.

وی یادآور شد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی در رسیدگی و تشکیل پرونده باید بیش از پیش همه جوانب را مورد توجه قرار دهد.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: حکم بعضی از پرونده‌های رسیدگی شده تاکنون به اجرا درنیامده و باید مسئولان دستگاه قضایی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با رعایت مبادی و قوانین و مقررات در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

خدمتگزار با بیان اینکه احقاق حقوق حکومت و افراد جامعه رسالت اصلی تعزیرات حکومتی است، گفت: فضای برخوردهای اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که تمامی افراد خود را در مقابل اجرای قوانین یکسان ببینند.

اجرای قانون شرط اصلی برخورد با متخلفان در بخش‌های اقتصادی

وی با بیان اینکه هدف از اجرای قوانین متنبه شدن افراد است، ادامه داد: برخورد با افرادی که در حوزه تعزیرات حکومتی از روی جهل و بی‌دقتی مرتکب جرم شده‌اند نباید منجر به طرد افراد از بدنه جامعه شده و آن‌ها را از ادامه زندگی دلسرد و ناامید کند.

استاندار خراسان جنوبی اجرای قانون را شرط اصلی برخورد با متخلفان در بخش‌های مختلف اقتصادی عنوان کرد و افزود: از قضات خواستاریم با دقت و جدیت پرونده‌ها را رسیدگی کنند.

خدمتگزار اظهار کرد: هدف از بازدید اداره‌کل تعزیرات حکومتی، نظارت بر انجام و رسیدگی به امور مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن ایام عید در ارتباط با تهیه و نظارت بر کالاهای مصرفی عید، به سازمان جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت استان دستور داده شده تا نیاز مردم را فراهم کنند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمامی شهروندان در ایام نوروز اطمینان ‌خاطر داشته باشند که دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بر مراکز عرضه کالا آمادگی کامل و کافی دارند.

انتهای پیام/69017/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول