اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

رتبه نخست آذربایجان غربی در متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی رتبه نخست کشوری را دارد.

رتبه نخست آذربایجان غربی در متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: طی 11 ماه امسال در مجموع 19 هزار و 616 فقره پرونده وارده داشته‌ایم که از این تعداد 19 هزار و 578 فقره پرونده بررسی و مختومه شده است.

وی به میزان جریمه‌های صادر شده از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: طی 11 ماه امسال 71 میلیارد و 216 میلیون و 38 هزار و 37 ریال از آن وصول شده است.

اقوامی با اشاره به پرونده‌های ورودی محکومیت در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی، تصریح کرد: 18 هزار و 61 فقره پرونده مربوط به این بخش است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: تعداد پرونده‌های محکومیت در بخش بهداشت، دارو و درمان و همچنین بخش قاچاق کالا و ارز به ترتیب 768 فقره و 787 فقره پرونده گزارش شده است.

وی ابراز داشت: متوسط زمان رسیدگی در شعب کالا و خدمات مصوب شده از سوی هیئت دولت 20 روز است که این رقم در شعب کالا و خدمات آذربایجان غربی پنج روز است.

اقوامی ادامه داد: آذربایجان غربی در این زمینه رتبه نخست کشوری را دارد.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول