اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش 19 درصدی وصولی‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: وصولی‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در 11 ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

افزایش 19 درصدی وصولی‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

محمد اقوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب بهداشت تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، اظهار داشت: این زمان هفت روز است در حالی که متوسط زمان رسیدگی به این پرونده‌ها که از سوی هیئت دولت مصوب شده است 20 روز است.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرنده‌های قاچاق کالا و ارز در شعب تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی را 22 روز اعلام کرد و گفت: این رقم از سوی هیئت دولت 60 روز محاسبه و مصوب شده است.

اقوامی به افزایش وصولی پرونده‌ها در آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: این رقم در 11 ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: تعزیرات حکومتی استان در بخش وصولی رتبه شش کشوری را دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلفات انجام شده در آذربایجان غربی در بخش‌های عدم درج قیمت، گران‌فروشی، حمل و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق، خرید و فروش کالا بر خلاف ضوابط و مقررات، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تقلب گزارش شده است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول