اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

سد تالوار 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر سد تالوار 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سد تالوار 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان که در شرکت توزیع نیروی برق استان با تشکر از خدمات‌رسانی صنعت آب و برق اظهار کرد:‌ آبرسانی از سد تالوار به عنوان نخستین امر مهم توسط مجمع نمایندگان استان پیگیری شد.

وی با بیان اینکه سد تالوار باید در سال 89 به بهره‌برداری می‌رسید، افزود:‌ این امر به دلیل عدم پیگیری مسئولان در سال 91 فقط از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.

نماینده مردم همدان در مجلس بیان داشت: در راستای پیشرفت و توسعه استان و پروژه‌ها باید مسئولان استانی و مجمع نمایندگان استان پیگیر بوده و بودجه‌های ملی را جذب کنند.

وی با اشاره به پیگیری مجدانه مدیران در استان ادامه داد: در صورتی که نمایندگان و مدیران ارشد استانی وارد کار شوند قطعاً این مهم در اجرای پروژه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

خجسته با بیان اینکه با پیگیری‌های مستمر، در حال حاضر سد تالوار 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: استاندار همدان نیز به جد پیگیر پروژه‌های استانی هستند.

وی با اشاره به جذب 450 میلیارد تومان در راستای زیرساخت‌ها یادآور شد: قسمت عمده این امر نیز مختص پروژه های آب بود.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه 14.5 درصد بودجه‌های عمرانی به استان‌ها تخصیص یافته و 85.5 درصد در دولت است، افزود: همه باید عزم خود را جزم کنیم تا در سال 93 با هماهنگی و پیگیری مداوم و مستمر پروژه سد تالوار و دیگر پروژه‌های عمرانی اجرایی شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها باید نمایندگان را در جریان مشکلات خود قرار دهند تا در اسرع وقت پیگیری شده و به نتیجه برسد.

خجسته با بیان اینکه باید از چالش‌ها و حاشیه‌ها دوری کنیم، تصریح کرد: باید همت خود را در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی استان به کار گیریم.

وی با اشاره به درخشش خوب صنعت آب و برق استان اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان نیز باید با جدیت در راستای آبرسانی از سد تالوار به استان وارد عمل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه در بحث آب شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: حفر چاه‌ها و ... اقدامات مقطعی است و باید به دنبال راهکار اساسی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه روستاییان در زمینه تأمین آب مشکلات عدیده‌ای دارند، تصریح کرد: این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

خجسته یادآور شد:‌ برخی از استان‌ها با وجود نمایندگان پویا و فعال سهم بیشتری دارند بنابراین با اطلاع‌رسانی مدیران و تلاش نمایندگان استان همدان نیز می‌تواند سهم بیشتری از اعتبارات را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی صنعت آب و برق خاطرنشان کرد: نمایندگان استان آمادگی پیگیری مشکلات و مطالبات این صنعت در سطح استان است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول