اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران:

پروژه آبرسانی ساری با کمبود اعتبار مواجه است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: ایستگاه پمپاژ اصلی آب آشامیدنی شهر ساری با ظرفیت 1300 لیتر در ثانیه و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی با کمبود اعتبار مواجه است.

پروژه آبرسانی ساری با کمبود اعتبار مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آبفای شهری استان مازندران ذبیح‌الله ذاکری اظهار در نشست مشترک با نمایندگان مردم شهرهای ساری و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر شهر ساری 350 لیتر در ثانیه کمبود آب آشامیدنی دارد که با اجرای طرح آبرسانی از سد شهید رجایی این مشکل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری در حال اجرا است تصریح کرد: برای اجرای مرحله دوم 560 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در حال حاضر پیمانکار پروژه انتخاب و مشغول فعالیت است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش آب شهرهای استان فرسودگی شبکه و هدر رفت آب است گفت: به ‌دلیل کمبود نقدینگی در بخش ترمیم شبکه‌های فرسوده با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

ذاکری از برخورداری طرح فاضلاب قائمشهر از اعتبارات بانک توسعه اسلامی خبر داد و افزود: زمین تصفیه‌خانه پروژه خریداری و طرح جمع‌آوری و شبکه‌گذاری در سطح شهر قائمشهر در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه طرح فاضلاب شهر قائمشهر در زمان مناسب به پایان برسد نیازمند حمایت نمایندگان مجلس و تامین به موقع اعتبارات هستیم.

ذاکری از نمایندگان مردم شهرهای ساری و قائمشهر خواست تا در بخش‌های آب و جمع‌آوری تصفیه فاضلاب، این شرکت را حمایت کنند تا بتوانیم خدمات مناسبی به مردم استان ارائه کنیم.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول