اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جیرفت خبر داد

استقرار 60 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس جیرفت

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جیرفت گفت: 60 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس این شهرستان اقدام به جمع‎آوری کمک‎‎های مردمی می‌کنند.

استقرار 60 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس جیرفت

اسماعیل امیری امروز در حاشیه نواخته شدن زنگ نیکوکاری در دبیرستان دوره اول دخترانه شاهد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند ماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی آغاز می‎شود.

وی ابراز داشت: امروز در مدرسه‎های سراسر شهرستان جیرفت با حضور مسئولان کمیته امداد و آموزش و پرورش هدایای دانش‎آموزان به نیازمندان جمع‎آوری می‎شود.

امیری تصریح کرد: 15 اسفند ماه نیز در 102 پایگاه سطح شهرستان اقدام به جمع‎آوری کمک‎ها و هدایای مردمی برای افراد مستمند و نیازمند می‎شود. 

وی با اشاره به فعالیت 60 پایگاه در مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: دو پایگاه جمع‎آوری کمک‎های مردمی نیز در مرکز نیکوکاری مسجدالرسول و همچنین محل برپایی نمایشگاه بهاره جیرفت مستقر می‎شود.

وی اذعان داشت: روز جمعه در مسیرهای پیاده‎روی خانوادگی که توسط اداره ورزش و جوانان برگزار می‎شود و همچنین در محل نماز جمعه منتظر دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: پس از جمع‎آوری کمک‎های مردمی تمام تلاش خود را به کار می‎گیریم تا این هدایا برای شب عید به دست خانواده‎های مستمند برسد.

انتهای پیام/80001/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول