اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان:

کمیته امداد اصفهان 20 درصد بیشتر از تعهداتش در بخش اشتغال عمل کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: کمیته امداد این استان 20 درصد بیش از تعهدات خود در بخش اشتغال عمل کرده است.

کمیته امداد اصفهان 20 درصد بیشتر از تعهداتش در بخش اشتغال عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن ملکوتی‌خواه پیش از ظهر امروز در نشست مشترک خود با استاندار اصفهان اظهار کرد: در 11 ماهه جاری 106 هزار فرصت شغلی در استان اصفهان برای حدود 10 هزار و 600 نفر ایجاد شده است.

وی افزود: اعتبارات کمیته امداد در این بخش 96 میلیارد تومان بوده، که 12 میلیارد تومان آن از اعتبارات کمیته امداد و سایر اعتبارات نیز از اعتبارات بانکی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: از مجموع بودجه در نظر گرفته ‌شده بخش اشتغال‌زایی نزدیک یک میلیارد تومان برای مشاغل خانگی به صورت جدا‌گانه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه از 70 میلیارد ریال اعتبارات، 55 میلیارد ریال اعتبار جذب کمیته امداد شده است، اضافه کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار جذب ‌شده دیگر نیز از 20 درصد تعهد کمیته امداد به استانداری در این زمینه مازاد بوده است.

ملکوتی‌خواه تاکید کرد: همچنین کمیته امداد متعهد به ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت، بلند‌مدت، استاد شاگردی، تعامل با کارفرما،کاریابی و کارفرمایی به 20 هزار نفر بوده است که 500 میلیون تومان برای آموزش 700 نفر در کمیته امداد هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/63012/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول