اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری در 1200 مدرسه کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان از آغاز جشنواره نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در یک‌هزار و 200 مدرسه این استان خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری در 1200 مدرسه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، وحید میرزایی صبح امروز در مراسم جشن نیکوکاری که در دبستان قرآنی معلم برگزار شد، اظهار کرد: از امروز تا 16 اسفندماه جاری جشنواره نیکوکاری در سطح مدارس، پایگاه‌های مقاومت سطح شهر و مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برخوردار نیز با نظارت کمیته امداد در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مدارس محروم قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان تصریح کرد: امسال با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و کمیته امداد قرار است تا کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا شود و یک‌هزار و 200 مدرسه در این امر خدا پسندانه برای شادی همسالان خود سهیم هستند.

میرزایی خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری فردا 15 اسفندماه در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرها و جمعه 16 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه و محل‌های ورزش صبحگاهی تداوم دارد.

وی با اشاره به شعار امسال جشنواره نیکوکاری با عنوان «توانمندسازی خانواده‌ها» ادامه داد: در این شرایط اقتصادی خانواده‌ها به دانش‌آموزان توانایی‌های اقتصادی را به همراه کمک به همنوعان می‌آموزند.

معاون استاندار کرمان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور پرشور دانش‌آموزان در دبستان معلم گفت: شادی واقعی زمانی نصیب انسان می‌شود که مطمئن باشد در کنار خوشی‌های او همسن‌هایش نیز شاد هستند.

نصرالله گرامی افزود: در حال بی‌نیازی باید به فکر نیازمندان باشیم و هیچ‌گاه فردی را به خاطر فقر مالی مورد تمسخر و بی‌احترامی قرار ندهیم؛ چه بسا ممکن است که او در آینده از مقامات بالای علمی برخوردار شود.

انتهای پیام/80028/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول