اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفتامروز

تجلیل از 100 برگزیده مسابقات شهرستانی قرآن و عترت در دهدشت

در مراسمی از 100 برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی در دهدشت تجلیل شد.

تجلیل از 100 برگزیده مسابقات شهرستانی قرآن و عترت در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده مرحله شهرستانی مسابقات 10گانه قرآن و عترت صبح امروز در محل کانون شهید باهنر دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، امام جمعه دهدشت در آیین تجلیل از قرآن‌آموزان اظهار داشت: قرآن چراغ راه هدایت انسان‌ها و درک درست جایگاه کلام وحی ضامن رشد و تعالی بشر است.

امام جمعه دهدشت زندگی حقیقی و حیات طیبه را در پرتو عمل به دستورها و رهنمودهای قرآن دانست و با بیان اینکه این کتاب نورانی جامع و دارای نکات ارزنده در همه زمینه‌هاست، ابراز داشت: زندگی قرآنی بر اساس رعایت مقررات عدالت، احسان، صمیمیت و پاکی بنا نهاده شده است و کسانی که این گونه زندگی کنند دارای اطمینان خاطر و آسایش خواهند بود.

حسینی با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش در ترویج فعالیت‌های قرآنی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با کتاب الهی را فراهم می‌سازد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه انبیاء برای حفاظت از ارزش‌های الهی آمدند، ابراز داشت: هر مسئولی که در این راستا قدم بردارد قطعاً رستگار می‌شود؛ و هر کس کوتاهی کند به همان میزان تحقیر خواهد شد.

حسینی برنامه‌های دشمن برای ترویج منکرات در سطح جامعه را متذکر شد و با بیان اینکه تأسی از قرآن راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و مقابله با جنگ نرم است، ابراز داشت: در این راستا آموزش و پرورش و اصحاب فرهنگی موظفند با ارائه‌ راهکارهای مناسب و برنامه‌ریزی اصولی آموزه‌های دینی را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کنند.

وی در پایان متذکر شد: امروز دشمنان در قالب جنگ نرم ذهن و افکار جوانان این مرز و بوم را مورد هجمه قرار داده‌اند و نقش جامعه قرآنی در مقابله با ترفندهای دشمنان خطیر است.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول