اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسه دارالقرآن‌الکریم استان زنجان:

محفل بزرگ انس با قرآن در زنجان برگزار می‌شود

مسئول موسسه دارالقرآن‌الکریم استان زنجان گفت: محفل بزرگ انس با قرآن به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری در زنجان برگزار می‌شود.

محفل بزرگ انس با قرآن در زنجان برگزار می‌شود

محمدمسعود اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: محفل بزرگ انس با قرآن روز پنج‌شنبه 15 اسفند ماه سال جاری در زنجان برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی، قاسم رذیعی در موسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه همچنین با اجرای محمد هادی صلح‌جو، مجری شبکه قرآن و معارف و با حضور علیرضا عتیق‌زاده قاری ممتاز کشوری برگزار خواهد شد.

مسئول موسسه دارالقرآن‌الکریم استان زنجان با بیان اینکه برنامه محفل بزرگ انس با قرآن در مکان سالن اجتماعات دارالقرآن‌الکریم و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: در این برنامه قرآنی خانواده‌های قرآن‌آموزان و مسئولان استانی نیز حضور دارند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این محفل تعدادی از بانوان قرآن‌آموز مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند، اضافه کرد: اقدس ملایی، خدیجه شهبازی و لیلا محمدی به عنوان حافظان کل قرآن مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسئول هدف از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن را در زنجان ترویج فرهنگ قرآنی در اقشار مختلف مردمی برشمرد.

انتهای پیام/73006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول