اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه شاهرود خبر داد

سنجش آموخته‏های بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی در شاهرود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از سنجش آموخته‏های بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی در این شهرستان خبر داد.

سنجش آموخته‏های بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدمصطفی مجیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 500 نفر از فعالان قرآنی و علاقه‏مندان به کلام الهی در شهرستان شاهرود، در آزمون مرحله دوم طرح حفظ قرآن کریم که اخیراً در این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود افزود: حفظ قرآن کریم نیز یکی از این طرح‏هاست که شمار زیادی از قرآن‏دوستان شاهرودی در این طرح شرکت کردند.

مجیدی افزود: 520 نفر در نهایت در آزمون طرح حفظ قرآن کریم در شاهرود ثبت‌نام و در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد، 400 نفر از بانوان و 120 نفر از آقایان هستند.

وی تصریح کرد: مشارکت ادارات و نهادهای مختلف اجرایی و دولتی در راستای اجرای طرح حفظ قرآن کریم در شاهرود بسیار خوب بود و در این دوره از مسابقات، سپاه شهرستان شاهرود، آموزش و پرورش، شهرداری در تبلیغات شهری و شمار دیگری از دستگاه‏های اجرایی مشارکت داشتند که باید از آنها قدردانی کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود همچنین با بیان اینکه آزمون طرح حفظ قرآن کریم در بخش آقایان در سالن اجتماعات مدرسه طالقانی و در بخش بانوان در سالن اجتماعات دبیرستان شریعتی شاهرود برگزار شد، ادامه داد: امسال تبلیغات محیطی خوبی در شهرستان شاهرود در راستای اجرای این طرح با همکاری شهرداری شاهرود صورت پذیرفت.

وی افزود: جامعه قرآنی شهرستان شاهرود در آزمون طرح حفظ قرآن کریم شرکت کردند تا در کنار هم، آموخته‏هایشان را بسنجند و این در حالی است که این آزمون سال گذشته به صورت پراکنده برگزار شد.

مجیدی توجه به آموزه‏های الهی قرآن کریم را یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز دانست و گفت: باید تلاش کرد تا با قرائت قرآن کریم و عمل به تعالیم انسان‏ساز آن، جامعه را از انواع آفات و گزندها مصون داشت.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود همگامی با قرآن کریم را سبب ایمن‏سازی جامعه اسلامی در مقابل توطئه‏هایی دانست که دشمنان اسلام و انقلاب هر روز علیه کشور ما انجام می‏دهند و می‏خواهند به گونه‏ای عمل کنند که ایران اسلامی و مردم هر روز عقب‏رفت داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول