اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران صورت گرفت

تجلیل ستاد برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه از خبرنگاران دهدشت

ستاد برگزاری کنگره شهدای شهرستان کهگیلویه در آیینی از زحمات اصحاب رسانه در پوشش خبری برنامه‌های کنگره 411 شهید شهرستان تجلیل به عمل آورد.

تجلیل ستاد برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه از خبرنگاران دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ستاد برگزاری کنگره شهدای شهرستان به پاس زحمات و تلاش خبرنگارانی که اخبار و رویدادهای کنگره 411 شهید شهرستان را پوشش خبری دادند ظهر امروز در مراسمی تجلیل به عمل آورد.

بهنام صمدی‌فرد در آیین تجلیل از اصحاب رسانه دهدشت که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی خوب اصحاب رسانه و قلم در برگزاری باشکوه کنگره 411 شهید کهگیلویه نقش بسزایی داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه حیات و عزت ملت را بسته به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: در تعمیق و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بخش‌های مختلف جامعه تأثیرگذار هستند که نقش خبرنگاران در این میان بارزتر است.

صمدی‌فرد با اشاره به برگزاری باشکوه و به یاد ماندنی کنگره 411 شهید کهگیلویه در تاریخ 29 بهمن، ابراز داشت: اطلاع‌رسانی گسترده زمان برگزاری کنگره و انعکاس شایسته برنامه‌های این کنگره از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و سیمای استانی مراسمی باشکوه و به یاد ماندنی در تاریخ پرافتخار کهگیلویه رقم زد.

این مسئول با بیان اینکه رسانه پل ارتباطی مردم و مسئولان و مروج افکار عمومی در جامعه است، خاطرنشان کرد: نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان ابزار کارآمد مقابله با جنگ نرم بی‌بدیل است.

وی با تبیین جایگاه و منزلت رسانه در ارتقای سطح فرهنگ عمومی تأکید کرد: رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری در اطلاع رسانی و ایجاد روحیه امید و بصیرت افزایی میان مردم دارند.

صمدی‌فرد مانور رسانه‌های جمعی بر شهادت نوجوان شهید حسین فهمیده را منجر به روانه شدن هزاران نوجوان و جوان به سوی جبهه جنگ دانست و گفت: اصحاب رسانه جامعه را برای پذیرفتن ارزش‌های اسلام مهیا می‌کنند.

به گفته صمدی فرد فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که باعث شکل‌گیری، تحقق و تداوم انقلاب و نظام اسلامی شده است.

به گزارش فارس در این آیین از خبرنگاران دهدشت به خاطر اطلاع‌رسانی گسترده و انعکاس اخبار و برنامه‌های کنگره 411 شهید شهرستان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول