اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

برگزاری کنگره شهدا یک حرکت انقلابی است

فرماندار شیروان گفت: برگزاری کنگره شهدا در سال حماسه سیاسی و اقتصادی در این شهرستان یک حرکت انقلابی است.

برگزاری کنگره شهدا یک حرکت انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عباسعلی صفایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت برگزاری کنگره 632 شهید و سرداران این شهرستان اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی برگزاری این‌گونه کنگره‌ها و اجلاسیه‌ها یک حرکت انقلابی است و باید همه وارد عرصه شوند و از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیرند.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان داشت: شهدای ما در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این سرزمین به عنوان یکی از بارزترین الگوهای صبر و استقامت ملت ایران در تاریخ بشریت بوده و هستند.

نماینده عالی دولت در شیروان اظهار کرد: این پایداری برخاسته از وحدت و ایمان بود و عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان را به نسل جوان امروزی انتقال دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها نهادینه شود.

جانشین ستاد بزرگداشت کنگره شهدا در شیروان گفت: ما در دنیا از لحاظ علمی و عمرانی و فناوری هسته‌ای و پزشکی حرفی برای گفتن داریم و جزو معدود کشورهایی هستیم که خود را به این جایگاه علمی و عمرانی رسانده‌ایم که همه از برکت وجود شهدا و ادامه راه آنان است.

وی از رسانه‌ها خواست تا با تلاش هرچه بیشتر نسبت به انعکاس اخبار و رویدادهای این کنگره به بهترین وجه ممکن در سطح استان و کشور اطلاع رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول