اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری:

امکانات دستگاه‌های اجرایی برای نوروز امسال بسیج شوند

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در این استان موظفند تا تمامی امکانات خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند.

امکانات دستگاه‌های اجرایی برای نوروز امسال بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل عامری گلستان عصر امروز در نشست ستاد نتظیم بازار این استان، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در این استان موظفند تا تمامی امکانات خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار دهند.

وی افزود: مجتمع‌های خدماتی بین راهی و واحدهای صنفی باید بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه داده و شرایط سفر آسان برای هموطنان را فراهم کنند.

عامری گلستان شیفت بندی واحدهای صنفی به ویزه تعمیرگاه‌های خودرویی از سوی مجامع امور صنفی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: این مراکز باید به صورت نامحسوس بازرسی و نظارت ویژه شده و دسترسی به آن‌ها آسان باشد.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری افزایش ایمنی راه‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی و راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: مسافران نوروزی نباید به هیچ عنوان در بین مسیر با مشکل کمبود خدمات و نبود ایمنی در جاده مواجه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را مطلوب برشمرد و گفت: باید در این نمایشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز متنوع و با کیفیت به مردم عرضه شود.

عامری گلستان خاطرنشان کرد: رعایت حقوق مردم در ارائه خدمات کیفی و مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین رساندن سبد کالایی به خانوارهای دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ را ضروری دانست و افزود: در صورت مسدود بودن راه و نبود شرایط مناسب برای رساندن کالا به اهالی این دهستان قبل از عید، باید سبد کالای آنان ذخیره و پس از بازگشایی جاده تحویل سرپرست خانوارهای واجد شرایط شود.

انتهای پیام/68003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول