اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

جلوی خودنمایی متکدیان در مسیر مسافران نوروزی گرفته شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت باید جلوی خودنمایی متکدیان در مکان‌های خاص و مسیر مسافران نوروزی گرفته شود.

جلوی خودنمایی متکدیان در مسیر مسافران نوروزی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، علیرضا یونسی در جلسه ستاد استانی طرح آرامش بهاری که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، با بیان اینکه مراسم‌های عید نوروز باید رنگ و بوی فاطمی به خود بگیرد، اظهار داشت: مازندران در برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی از فرهنگ غنی برخوردار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان را یکی از فعالیت‌های ارزشمند ادراه کل اوقاف و امور خیریه مازندران برشمرد و بیان داشت: طرح آرامش بهاری امسال باید بهتر از سال گذشته در امامزادگان استان برگزار شود.

یونسی با بیان اینکه با اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان مازندران باید به پیشواز سال جدید رفت، افزود: خادمان بقاع متبرکه که در طرح آرامش بهاری فعالیت می‌کنند باید با کاور و لباس‌های مشخص این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت کنند.

وی بر برگزاری نمازهای جماعت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران تاکید کرد و بیان داشت: ویژه برنامه‌های که قرار است در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرایی شود باید رنگ و بوی مذهبی داشته باشد.

یونسی بیان کرد: با اجرای طرح آرامش بهاری، تاریخچه امامزادگان و بقاع متبرکه باید در اختیار مسافران و زائران قرار بگیرد.

وی بر جلوگیری از حضور متکدیان در مسیر مسافران نوروزی و در امامزادگان تاکید کرد و بیان داشت: باید جلوی خودنمایی متکدیان در مکان‌های خاص و مسیر مسافران نوروزی گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران به خودنمایی زباله‌ها در مسیر راه مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: نباید زباله‌ها در مسیر مسافران نوروزی دیده شود.

* فعالیت 150 روحانی در امامزادگان مازندران

در خبر دوم از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران آمده است که مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در جلسه ستاد استانی طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی از فعالیت 150 روحانی در امامزادگان مازندران خبر داد و بیان داشت: حضور روحانیون مبلغ در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان مازندران فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده افزود: اعزام مبلّغ توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به امامزادگان با هدف تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلامی و تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی صورت می‌گیرد و مبلّغان باید با تمام وجود برای تحقق این اهداف تلاش کنند.

علیزاده به برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان مازندران اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت با حضور مبلّغان در جامعه بسیار اثرگذار است.

وی اظهار داشت: خیمه‌های معرفت با ‏غرفه‌های متعدد از جمله قرآن، حجاب، عفاف و کودک با حضور کارشناسان برجسته و ارائه مشاوره‌های مذهبی و خانوادگی ‏برپا می‌شود.

انتهای پیام/86003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول