اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش جیرفت اعلام کرد

آمادگی 23 مدرسه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در جیرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: 23 مدرسه با 201 کلاس در سطح شهر جیرفت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می‌شوند.

آمادگی 23 مدرسه برای پذیرایی از مسافران نوروزی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد اسکندری‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 23 مدرسه با 201 کلاس در سطح شهر جیرفت برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می‌شوند که براساس درجه‌بندی از این تعداد، 14 مورد گروه الف، 113 مورد گروه ب و 74 مورد در گروه ج ارائه خدمات می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مراکز اسکان از 28 اسفندماه ‌جاری تا 13 فروردین‌ماه سال آینده برای حضور میهمانان نوروزی فعالیت دارند، تصریح کرد: پذیرش در این مراکز اسکان عمومی و با اولویت فرهنگیان است و تلاش خود را انجام می‌دهیم که امکانات بهتری نسبت به سال گذشته ارائه شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به رتبه سوم شهرستان جیرفت در پذیرش میهمانان نوروزی در تعطیلات سال نو افزود: اولویت این مراکز مدارس نوساز و مدارسی که امکانات رفاهی بیشتر و بهتری دارند، است که در این راستا سه مدرسه شبانه‌روزی هم در نظر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های اسکان در این مراکز طبق بخشنامه سال گذشته دریافت می‌شود و در تلاش هستیم یک پایگاه اسکان در منطقه ساردوئیه و یک پایگاه هم در منطقه جبالبارز در راستای آسایش میهمانان نوروزی راه‌اندازی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: همچنین در روزهایی که ایام فاطمیه با تعطیلات نوروزی همزمان است برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام شهادت برای این پایگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود.

اسکندری‌نسب اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تمام امکانات خود را بسیج می‌کند تا میزبانی خوبی از میهمانان نوروزی در این منطقه داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری آیین شبی در محضر قرآن 13 اسفندماه جاری عنوان کرد: جشنواره سفره‌های هفت‌سین به مناسبت روز نیکوکاری برگزار می‌شود که دانش‌آموزان قلک‌های خود را برای کمک به محرومان و نیازمندان اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/80002/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول