اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

شهرداری سمنان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بکوشد

فرماندار شهرستان سمنان گفت: شهرداری سمنان نقش بسزایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و فضاسازی و ایجاد شادابی و نشاط شهری دارد.

شهرداری سمنان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بکوشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز با حضور شهردار سمنان و شهردار  منطقه 2 سمنان، ضمن تشکیل جلسه و بازدیدی از آخرین اقدامات شهرداری سمنان در آمادگی برای میزبانی مسافران نوروزی گفت: نخستین برداشت مسافران در بدو ورود به هر شهری، به عملکرد شهرداری آن شهر برمی‏گردد.

وی تصریح کرد: نظافت مناسب و آذین‏بندی زیبا با المان‏های شهری متناسب با فرهنگ اصیل مردم سمنان و تزئینات شهری و هدایت و راهنمایی مسافران در سطح شهر به پارک‏ها و اماکن عمومی و محل اسکان مسافران و بسترسازی آرامش خانواده‏ها بخش مهمی از وظایف شهرداری‏هاست.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی، شهرداری سمنان با بسیج نیروها همه تلاش خود را در ایجاد فضای شهری تمیز و مناسب برای حضور مسافران به کار بسته و از هم‏اکنون برنامه‏های عملیاتی خود را آغاز کرده است.

سعدالدین رفع مشکلات سرویس‏های بهداشتی و نمازخانه‏ها را در پارک‏ها و محل‏های اسکان مسافران را بسیار ضروری دانست.

وی تصریح کرد: بخش عمده‏ای از نیازهای مسافران توسط شهرداری در ایام سفرهای نوروزی مرتفع خواهد شد.

در این بازدیدها از پارک‏های شهر و پل روگذر سوکان و پل جهاد بازدید به عمل آمد و مسئولان سمنان، تصمیمات لازم را در خصوص تسریع در اقدامات و اولویت‏بندی آن به عمل آوردند.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول